شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید محمد حسینیان -  دامغان

حوزه/ امام جمعه دامغان با بیان اینکه بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است، گفت: مردم ایران از اقتدار بزرگی به نام بسیج برخوردار است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از دامغان، حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان، در دیدار با فرماندهان و مسؤولین بسیج شهرستان دامغان به مناسبت هفته بسیج، در دفتر امام جمعه دامغان، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: نهاد مقدس و انقلابی بسیج در راستای جذب، آموزش، سازماندهی، ساماندهی، به‌کارگیری نیروهای ارزشی و انقلابی و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش مهم و اساسی دارد.

عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه بسیج ظرفیت بی‌انتها در همه حوزه‌ها و الگوی عمل قیام ملت‌های مظلوم است، تصریح کرد: بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه اگر بسیج و بسیجیان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نبودند قطعاً در دوران دفاع مقدس به پیروزی نمی‌رسیدیم، افزود: همواره باید قدردان رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های دلاوران بسیجی باشیم.

حجت‌الاسلام حسینیان با بیان اینکه بسیج با اعطای عزت و اقتدار می‌کوشد تا ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها بدرخشد، خاطرنشان کرد: هفته بسیج بهانه‌ای برای زنده نگه‌داشتن روحیه بسیجی در بین مردم است زیرا همین امر باعث شد تا آمریکا از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هراس داشته باشد.

امام جمعه دامغان افزود: ارتش بیست‌میلیونی که به امر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد در دوران طلایی دفاع مقدس و پس‌ازآن منشاء فعالیت و خدمات بی‌نظیر بوده است که امروز همگان از این خدمات ارزنده برخوردار هستند.

عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه مردم ایران از موهبت و اقتدار بزرگی به نام بسیج برخوردار هستند، تصریح کرد: بسیج برگرفته از نیروهای مقتدر و مردمی است که با دست‌خالی از ابتدای انقلاب تاکنون نقش مهمی را در سازندگی و توسعه کشور برداشته‌اند و امروز باید قدردان این موهبت الهی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha