شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دبیر سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه و مسئول رسانه‌ای همایش علامه حلی عراق

حوزه/ مسئول رسانه‌ای همایش علامه حلی عراق گفت: برای رونق یافتن مجدد حوزه حله طرح‌هایی مدنظر داریم که از جمله آنها حضور علما و اساتید نجف در حله در قالب کارگاه، سخنرانی و همایش در شهر حله است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرتضی سعیدی دبیر سرویس بین الملل خبرگزاری در سفر به عراق با دکتر بدر مسئول رسانه ای همایش بین‌المللی علّامه حلّی در شهر حله دیدار کرد.

در این دیدار مسئول رسانه ای همایش بین‌المللی علّامه حلّی با اشاره به جایگاه همه شهر حله در تاریخ حوزه های علمیه و همچنین حضور تعداد قابل توجهی از علما در این شهر گفت: حله شهر خاندان علما است و علمای زیادی همراه پدر یا فرزند خود که آنها نیز عالم بوده اند در این شهر زندگی کرده اند. در قرن ۵ و ۶ قمری حوزه حله رونق قابل توجهی داشته است.

وی همچنین از دریافت مقالاتی از کشورهای مختلف اسلامی و عربی در موضوعات فراخوان داده شد خبر داد.

دکتر بدر ادامه داد: برای رونق یافتن مجدد جوزه حله طرح هایی مدنظر داریم که از جمله آنها حضور علما و اساتید نجف در حله در قالب کارگاه، سخنرانی و همایش است.

مرتضی سعیدی دبیر سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه نیز با اشاره به اهمیت حوزه حله آمادگی خبرگزاری حوزه برای پوشش رسانه ای همایش علامه حلی را اعلام کرد.

در این دیدار همچنین شیوه اطلاع رسانی همایش علامه حلی مورد بررسی قرارگرفت.

گفتنی است «همایش بین‌المللی علّامه حلّی حسن بن یوسف بن مطهر» با حمایت حجت الاسلام عبد المهدی الکربلائی متولی شرعی آستان مقدس حسینی در شهر حله عراق، برگزار می شود.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات 29 آذر 1396- 20/12/2017 می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس http://hawzahnews.com/detail/News/421602 مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha