شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 433395
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
تکریم آیت الله جعفری

حوزه/ مراسم تکریم آیت الله جعفری و تقدیر از چهل سال خدمت ایشان در سمت نماینده ولی فقیه و امامت جمعه کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان،مراسم تکریم آیت الله جعفری و تقدیر از چهل سال خدمت ایشان در سمت نماینده ولی فقیه و امامت جمعه کرمان، با حضور طلاب و روحانیون  برگزار شد.

 در این مراسم که توسط حوزه علمیه، جامعه روحانیت، ائمه جمعه و روحانیون شاغل در دانشگاهها و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، حجج اسلام حسنی، رضایی معاون تبلیغ مدیریت استان، دهقانی مدیر مرکز خدمات کرمان،  قاسمیزاده نماینده ائمه جمعه در کرمان و صباحی مسوول نهاد رهبری در دانشگاههای استان کرمان به سخنرانی پرداختند و ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) از آیت الله جعفری امام جمعه سابق کرمان تجلیل و از زحمات ایشان در مدت مسوولیتشان قدردانی کردند.

در جلسه امروز، ضمن اشاره به بیش از نیم قرن فعالیت و تلاش بی وقفه آیت الله جعفری قبل از انقلاب و بعد از آن، وی را فردی با تقوا و دارای کامالات نفسانی توصیف کردند که بینش و تدبیر ایشان در دوره مسوولیتشان موجب ایجاد وحدت و موفقیتهای حوزههای علمیه و روحانیون در سرتاسر استان شد.

آیت الله جعفری، رئیس حوزه علمیه استان کرمان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تشکیل این جلسه، از علمای فقید شهر کرمان بعنوان بزرگان این شهر یاد کرده و روحانیون استان را به رعایت تقوا و حفظ وحدت میان امت اسلامی توصیه کردند.

در پایان، نشان آیت الله صالحی به آیت الله جعفری از طرف مدیریت حوزه علمیه کرمان اهدا شد.

لازم به ذکر است که نشان آیت الله صالحی هرساله به یکی از علمای استان کرمان به پاس زحمات حوزوی ایشان اهدا میگردد.

                        

                                                        

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha