جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا خلیفه زاده امام جمعه بوکان

حوزه/ ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده با تاکید بر این که ارتباط با رژیم صهیونیستی مقابله با دستورات قرآن است، تصریح کرد: حکام مرتجع سعودی خود را خادم الحرمین می‌نامند، در حالی‌که در واقع خائن الحرمین هستند.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه،با بیان اهمیت وحدت در میان امت‌های مسلمان، اظهار داشت: وحدت دستور پروردگار، پیامبر اسلام(ص) و بزرگان دین است، زیرا وحدت سبب غلبه بر دشمن و ایجاد هماهنگی بیشتر در میان مسلمانان می‌شود،

وی با اشاره به این که متاسفانه در حال حاضر در جهان عرب و کشورهای اسلامی، وحدت را تنها در شعار خلاصه کرده اند و با برخی  اقدامات باعث ایجاد تفرقه نیز شده اند، افزود: دشمنان از همه جوانب از جمله فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و ... مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند تا بتوانند اختلافات برادران اهل تسنن و تشیع را افزایش دهند.

امام جمعه بوکان ادامه داد:  برخی از حکام عرب به دلیل دنیادوستی وافری که دارند فرامین دین خود را به فراموشی سپرده اند بدین گونه که در قرآن کریم و احادیث پیامبر بزرگ اسلام(ص) آمده است که هیچ مسلمانی حق ندارد با دشمنان دین اسلام و کفار به خصوص قوم یهود رابطه و معامله‌ای ایجاد کنند، اما آنچه که امروزه می بینیم ارتباط تنگاتنگ حاکمان فاسد آل سعود و برخی دیگر از کشورهای عرب منطقه است که با رژیم غاصب صهیونیستی روابط دیپلماتیک و معاملات تجاری برقرار کرده‌اند.

ماموستا خلیفه زاده تصریح کرد: حکام مرتجع سعودی خود را خادم الحرمین می‌نامند در حالی‌که در واقع خائن الحرمین هستند.

وی تاکید کرد: ایجاد وحدت، یک حرکت جهادی و عملی را می‌طلبد و تنها با شعار تحقق پیدا نخواهد کرد، مسئله ای که به دلیل کوتاهی هایی که رخ داده است، کمرنگ شدن آن را در جامعه می بینیم و این خود فرصت خوبی را برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha