جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 435352
۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
حجت الاسلام حسین فصیح نیا

حوزه/ امام جمعه شاهین دژ با تاکید بر این سران فتنه باید توبه کنند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که فتنه گران تا سقوط انقلاب اسلامی نیز پیش رفته و دشمنان اسلام و نظام نیز از آنان حمایت کردند.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار داشت: در سال 88 یک عده به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری مردم را دعوت به آشوب و شورش کرده و آنان را به خیابان ها کشیدند.

وی با تاکید بر این سران فتنه باید توبه کنند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که فتنه گران تا سقوط انقلاب اسلامی نیز پیش رفته و دشمنان اسلام و نظام نیز از آنان حمایت کردند.

امام جمعه شاهین دژ با اشاره به اینکه بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، فتنه 88 خط قرمز نظام است، بیان داشت: مردم انقلابی ایران اسلامی در روز 9 دی ۸۸ به صحنه آمده و پاسخ کوبنده ای به فتنه گران و حامیان آنها دادند.

حجت الاسلام فصیح نیا با تاکید بر اینکه خلق 9 دی سبب استحکام نظام و ارزش های اسلامی در جامعه شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم با خروش میلیونی خویش نشان دادند که تا پای جان حافظ انقلاب و ارزش های والای آن هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha