جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه سمنان با بیان اینکه دشمنان از ساختارشکنی افراد فرصت‌طلب، شادی می‌کنند، گفت: ما مدافع مردم هستیم و نسبت به گرانی و بیکاری انتقاد داریم، اما با اقدامات ساختارشکنی عده‌ای که چهره نظام را مخدوش می‌کنند، به شدت مخالفیم و دستگاه های امنیتی و قضایی باید با آشوبگران قاطعانه برخورد کنند.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به انتقاد مردم از گرانی، بیکاری و برنامه‌های اقتصادی دولت، اظهار داشت: به‌طور مکرر از طریق تریبون‌های متعدد و مختلف به مسئولان اجرایی در سطح کشور اعلام کرده‌ایم که مردم از گرانی، بیکاری و مشکلات اقتصادی رنج می‌برند و مسئولان اجرایی کشور باید به فکر فقرا و نیازمندان باشند و مشکلات آن‌ها را مرتفع کنند.

نماینده ولی فقیه در سمنان با بیان اینکه مسئولان باید فکری به حال وضعیت اقتصادی کشور، گرانی‌ها و تورم کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان، مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنند تا عده‌ای از این وضعیت برای اهداف سیاسی و ضدیت با انقلاب و نظام خود سوء استفاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی برای عبور از مشکلات تأکید دارند، افزود: توجه و اجرای عملی اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای حل مشکلات کشور است و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با برنامه‌ریزی مناسب، برای تحقق این مهم همه امکانات را بسیج کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان، نگاه برخی مسئولان به خارج از کشور را اشتباه محاسباتی خواند و تصریح کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور و مردم، عملی کردن اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و  اتکاء بر توانمندی نیروهای داخلی است.

آیت الله شاهچراغی در ادامه با اشاره به تلاش عده ای اغتشاشگر برای ایجاد ناامنی در کشور و سوءاستفاده از مطالبات اقتصادی مردم، اظهار کرد: تصریح کرد: در فتنه سال 88 عده‌ای انتخابات را بهانه‌ای برای حمله به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دادند و امروز نیز عده‌ای مسائل اقتصادی را بهانه‌ای برای حمله به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از ساختارشکنی افراد فرصت‌طلب در اعتراضات و به کف خیابان آمدن‌ها و ایجاد ناامنی در ایران، شادی می‌کنند، افزود: ما مدافع مردم هستیم و نسبت به گرانی، تورم و بیکاری انتقاد داریم، اما با اقدامات ساختارشکنی عده‌ای که چهره نظام را مخدوش می‌کنند، به شدت مخالف هستیم و دستگاه های امنیتی و قضایی باید با آشوبگران قاطعانه برخورد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha