شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار شاهچراغی با سپاه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولان فرصت خدمتگزاری به مردم را قدر بدانند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی امروز در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در این استان، با بیان اینکه خدمت خالصانه به مردم عبادت به شمار می‌رود و مسئولان باید به این فرصت کم نظیر توجه ویژه‌ای داشته باشند، اظهار داشت: باید مسئولان از فرصت خدمتگزاری به مردم به خوبی استفاده کنند، زیرا فرصت‌ها به گونه‌ای از دست می‌روند که انسان متوجه نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسیاری از آیات و روایات را معنا کرده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بسیاری از آیات و روایات را معنا کرده است یعنی اینکه اگر انقلاب شکل نگرفته بود بسیاری از ایات و روایات را نمی‌توانستیم مصداقش را تبیین کنیم.

وی افزود: امام صادق (ع) در حدیث شریفی فرموده‌اند که «از زیرکی مؤمن این است که با تقوا نگاه کند»؛ مؤمن با نور خدا می‌بیند و با توفیق خدا سخن می‌گوید و امام خمینی (ره) با نور خدا می‌دید و اگر با نور خدا نمی‌دید، این نهادهای مقدس را تأسیس نمی‌کردند که یکی از آن نهادها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است که بازوان قوی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تعریف از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با این جمله تمام کرده‌اند که فرمودند «اگر سپاه نبود؛ کشور نبود»؛ بنابراین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید این خوشنامی که در سپاه هست را حفظ کنند و این کار را با تمام توانشان انجام دهند.

عمل به منویات مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه‌های سپاه و بسیج است/سپاه برای محرومیت‌زدایی برنامه‌های قابل توجهی دارد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه ما پاسداران خود را موظف و مکلف به عمل به منویات رهبری می‌دانیم و آن را سرلوحه تمام امورات، برنامه‌ها و فعالیت‌های خودمان قرار می‌دهیم، حضور خود در استان سمنان را یک توفیق الهی برشمرد و اظهار داشت: مردم استان سمنان ویژگی‌های برجسته‌ای همچون غیرت، شهیدپروری و ولایتمداری دارند و بدون اغراق عرض می‌کنم حضور بنده در این استان به عنوان فرمانده سپاه یک توفیق الهی است و خرسندم و خدای را شاکرم که در معیت آیت الله شاهچراغی هستم و از منویات حضرتعالی بهره‌مند خواهم شد.

سردار حسن حسن‌زاده با بیان اینکه راه و هدف مشخص است، تصریح کرد: در این سال‌های اخیر که مشکلات معیشتی برای مردم به وجود آمده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه بسیج خود را خادم مردم می‌داند و برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج برنامه‌های قابل توجهی را در بخش محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و همراهی در تمام طرح‌هایی که دستگاه‌ها اجرا می‌کنند و برای محرومین به‌ویژه برای محرومیت‌زدایی داشته و دارد و این را یک رسالت برای خود می‌داند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه از دیگر رسالت‌ها و تکالیف مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداختن و توجه به مسائل فرهنگی به‌ویژه توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و فرهنگ عمومی استان است، خاطرنشان کرد: این رسالت برای ما در اولویت اول قرار دارد.

وی افزود: بسترهای  خوبی برای جهش برای دو منظور اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی و ارتقای فرهنگی و اجتماعی باراهنمایی و بهره‌گیری از رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان وجود دارد و در این مسیر مستحکم و مقتدرانه حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha