جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی

حوزه/ مسئول امور بین الملل حوزه علمیه یزد با بیان اینکه اولین دوره آشنایی با مبانی فعالیت های حوزه علمیه در امور بین الملل در یزد برگزار می شود گفت: مهلت ثبت نام تا ۱۱بهمن ماه است.

حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به برگزاری اولین دوره آشنایی با مبانی فعالیت های حوزه علمیه در امور بین الملل گفت: هدف از برگزاری این دوره تربیت مُبلغ جامع و کامل بین الملل است.

مسئول امور بین الملل حوزه علمیه یزد با بیان اینکه تاکنون قریب به 30نفر از طلاب و روحانیون در این دوره آموزشی ثبت نام کرده اند، افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره تا روز سه شنبه دهم بهمن ماه اعلام شده است، اما اگر تا روز چهارشنبه نیز مراجعه کننده ای برای ثبت نام حضور پیدا کند باز هم می تواند در کلاس آموزشی شرکت کند.

وی خاطر نشان کرد: نخستین دوره آشنایی با مبانی فعالیت های حوزه علمیه در امور بین الملل در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 13و 12 بهمن ماه با دعوت از اساتید مطرحی که خود سابقه فعالیت های تبلیغی در کشورهای خارجی را داشتند برگزار می شود.

مسئول امور بین الملل حوزه علمیه یزد با اشاره به ثبت جهانی یزد در یونسکو اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر یزد یونسکو به ثبت جهانی رسید برآن شدیم تا با برگزاری دوره های مختلف روحانیون و طلاب را با مبانی نحوه ی تبلیغ بین الملل باتوجه به حضور چشمگیر توریست و گردشگر به استان یزد آشنا کنیم.

حجت الاسلام نجم الهدی ادامه داد: بسیاری از گردشگران با حضور در ایران شبهات و سوالاتی که در ذهنشان مانده است را بی جواب می بینند و ما سعی داریم با برگزاری این گونه کلاس های آموزشی بتوانیم در صدد پاسخگویی به شبهات آنها برآییم.

لازم به ذکر است، علاقمندان به حضور در این دوره می توانند با مراجعه به معاونت تهذیب مدارس و یا تماس با شماره 36271854 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha