شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشنواره قران

مدیر کل دفتر امور قرآن و حدیث جامعه المصطفی گفت: مجموع شرکت کنندگان در جشنواره قرآن و حدیث در داخل ۶ هزار نفر و در خارج از کشور ۵ هزار نفر است که بخش مهارتی جشنواره به میزبانی اصفهان و با نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین رفیعی پیش از ظهرامروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، به منظور تشریح بیست وسومین جشنواره  قرآنی و حدیثی المصطفی که  به همراه نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری برگزار می شود، اظهار کرد: جامعه المصطفی العالمیه دستاورد بزرگ قرآنی است.

وی با بیان اینکه المصطفی دستاوردی است که طلاب غیرایرانی و علاقه مند به مکتب اهل بیت(ع) را به توانمندی های قابل توجه در حوزه قرآن جلب و تشویق می کند،  گفت: حضور  المصطفی در سراسر جهان در حقیقت دیپلماسی عمومی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی  را رقم زده است.

دبیر جشنواره قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: مهمترین نکته این است که ارتقا توانمندی های طلاب در زمینه قرآن و معارف اهل بیت موجب تعدیل تنش های در کشورهای اسلامی و سطح جهان می شود.

حجت الاسلام رفیعی ابراز کرد: توانمند سازی طلاب غیر ایرانی در راس برنامه های جامعه المصطفی قرار دارد و در حقیقت جشنواره قرآن و حدیث تنها یک جشنواره  و رویداد زود گذر نیست، بلکه ما به چشم یک المپیاد جامع علمی ومهارتی به آن می نگریم،  که یکبار در سال رقم می خورد.

وی با اشاره به شرکت طلابی از 72 کشور جهان در بخش برادران و خواهران در این جشنواره، گفت: امسال جشنواره با حضور کارکنان و اساتید در روز 23 و 24 بهمن ماه برگزار می شود.

مدیر کل دفتر امور قرآن و حدیث جامعه المصطفی عنوان کرد: مجموع شرکت کنندگان در این جشنواره قرآنی و حدیثی در داخل کشور 6 هزار نفر و در خارج از کشور 5 هزار نفر  است که بخش مهارتی جشنواره به میزبانی اصفهان و با نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری برگزار می شود.

وی در پایان افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره روز 26 بهمن ماه با حضور 80 نفر از برگزیدگان قرآنی سطح کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha