جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

حوزه/ دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در واکنش به ادامه حملات تروریستی علیه شیعیان در منطقه دیره اسماعیل خان پاکستان گفت: تا زمانی که با رهبران فکری تروریست ها و افراطی ها برخورد قانونی نشود اقدامات علیه تروریسم نتیجه مطلوب را نخواهد داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ حجت اسلام و المسلمین راجا ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در واکنش به ادامه حملات تروریستی علیه شیعیان در منطقه دیره اسماعیل خان پاکستان در کنفرانس خبری در شهر اسلام آباد با اشاره به ریشه اقدامات تروریستی گفت: تا زمانی که با رهبران فکری تروریست ها و افراطی ها برخورد قانونی نشود اقدامات علیه تروریسم نتیجه مطلوب را نخواهد داشت.

حجت اسلام و المسلمین جعفری ضمن اظهار تاسف شدید نسبت به اوضاع اسف بار امنیتی در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان بویژه منطقه دیره اسماعیل خان و ناکامی پلیس در برقراری امنیت برای شهروندان خواستار سپرده شدن امور امنیتی منطقه بدست ارتش شد، هم چنین از رئیس قوه قضائیه پاکستان خواست تا درباره این ترورها به تحقیقات بپردازد.

وی ضمن انتقاد از آزادی عمل رهبران و حامیان تفکر افراطی و تروریسم در پاکستان گفت: تا زمانی که با رهبران فکری تروریست ها و افراطی ها برخورد قانونی نشود اقدامات علیه تروریسم نتیجه مطلوب را نخواهد داشت.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به مظلومیت شیعه در دیره اسماعیل خان خواستار برخورد قاطع با تروریست ها شد.

شهر دیره اسماعیل خان که شیعه در آن در اقلیت بسرمی برند جزء ایالت خیبرپختونخواه پاکستان و هم مرز ایالت پنجاب است و از سالهای متمادی شاهد حملات تروریستی علیه شیعیان می باشد و مدتی است که دوباره این حملات شدت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha