شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: مردم کردستان در آزمون های بسیار سخت در طول انقلاب بارها خود را نشان داده اند و نمره قبولی دریافت کرده اند و بی شک مردم این استان لایق بهترین ها هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: امروز به معنای واقعی روز جشن ملی همه ایرانیان آزاده و سرافزار است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: امروز همه مردم کردستان چه سنی و چه شیعه در کنار هم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گرد هم آمدند تا به بیگانگان و دشمنان نشان دهند که همه ملت ایران در زیر یک پرچم هستند و کسی نمی تواند بین آنها اختلاف بیندازد.

وی با اشره به این که 22 بهمن و راهپیمایی ملت بزرگ و ولایمتدار ایران پیام های بسیاری برای بدخواهان و کینه توزان این نظام مقدس دارد، افزود: اولین پیام به دشمنان این است که وحدت کلمه سرلوحه این انقلاب بوده و ان شاء الله خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان دومین پیام این روز ملی را نمایش اقتدار و صلابت ملت بزرگ ایران به ویژه مردم انقلابی و ولایتمدار کردستان دانست و گفت: امروز همه مردم از هر صنف و گروهی در کنار هم جمع شدند که مشروعیت این نظام را به جهانیان نشان دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: امروز طلاب، روحانیون و حوزویان استان کردستان همراه مردم با صلابت این دیار، برادری و اتحاد خود در برابر دسیسه های ننگین آمریکا و ایادیش را به نمایش گذاشته اند.

وی تاکید کرد: سالهاست که مردم کردستان علیرغم تبلیغات و تلاشهای مذبوحانه دشمنان، برادرانه در کنار همدیگر زندگی می کنند و همانند یک خانواده بزرگ و منسجم همیشه در مقابل هجمه های دشمنان ایستاده اند که این افتخاری بس عظیم برای مردم این منطقه از ایران اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ضمن قدردانی از انقلابی بودن مردم خوب و با بصیرت کردستان، گفت: مردم کردستان در آزمون های بسیار سخت در طول انقلاب بارها خود را نشان داده اند و نمره قبولی دریافت کرده اند و بی شک مردم این استان لایق بهترین ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha