شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین محمد کارگر شورکی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری همایش ملی بازآفرینی محتوای دینی با موضوع روایتگری زن مسلمان همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) در یزد خبر داد و گفت: ۳۶ هزار اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

حجت الاسلام  والمسلمین محمد کارگر شورکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد اظهار کرد: صبح امروز همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و با حضور مدعوین کشوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان، طلاب و علمای حوزه آیین اختتامیه دومین همایش ملی بازآفرینی محتتوای دینی در فضای مجازی در تالار فرهنگیان یزد برگزار می شود.

وی تعداد آثار رسیده به دومین همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی را 36 هزار اثر اعلام کرد و افزود: 400 اثر به بخش داوری تخصصی وارد شد که پس از ارزیابی های متعدد از سوی متخصصین تعدادی به عنوان آثار برتر در هر بخش معرفی می شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد،  قالب موضوعات این همایش را شامل وبلاگ نوشت، کوتاه نوشت و پست های منتشر شده در شبکه های مجازی بر شمرد و افزود:  توانمند سازی طلاب برای نویسندگی مؤثر در فضای مجازی و روایتگری زن مسلمان در این فضا از اهداف این همایش است.

حجت الاسلام والمسلیمن محمد کارگر شورکی تصریح کرد: از فعالان فضای مجازی در تولید محتوای دینی مدارس علمیه خواهران استان یزد هم تقدیر می شود.

وی با اشاره به این که این همایش برای اولین بار به صورت ملی از سوی حوزه علمیه خواهران کشور در یک استان برگزار می شود، یادآور شد: این که چقدر در محتوا موفق بوده ایم میزان اقبال مخاطبان است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، ابراز کرد: امروز حوزه های علمیه خواهران بالاترین شبکه مجازی طلاب کشور را دارد و به عنوان نمونه طلبه ای با راه اندازی یک وبلاگ در یک شهر کوچک توانسته روزانه 10 هزار بازدید کننده را به خود اختاصا دهد.

 حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی خاطرنشان کرد: ما در این مسیر هرچه بیشتر پیش برویم و آموزش های خود را بیشتر کنیم، موفق تر خواهیم بود  که این امر نیار مند همراهي دستگاههایی همچون سازمان صدا و سیما خواهد بود.

وی، یکی از آثار و برکات برگزاری چنین همایش هایی ر تلاش بانوان طلبه برای فعالیت مؤثر و انقلابی در فضای مجازی دانست.


انتهای خبر/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha