شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر این که سپاه پاسداران در عرصه های مختلف ملی و فراملی تجلی و طلوع می کند و موجب افتخار آفرینی برای نظام می شود، گفت: تضعیف سپاه مایه تخریب اقتدار نظام خواهد بود و تقویت و حمایت از این نهاد انقلابی، واجب شرعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در دیدار فرماندهان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از ارکان اقتدار نظام عنوان کرد و گفت: این ارگان انقلابی در عرصه های مختلف ملی و فراملی تجلی و طلوع می کند و موجب افتخار آفرینی برای نظام می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه،  تضعیف سپاه را حرام عنوان کرد و اظهار داشت: تضعیف سپاه مایه تخریب اقتدار نظام خواهد بود و تقویت و حمایت از سپاه، واجب شرعی است.

امام جمعه بوشهر به سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و افزود: در طی این 40 سال جهان استکبار با تمام توان، دانش، تجربه و امکانات علیه نظام فعال شد، اما با همه فراز و نشیب هایی که مشاهد کردیم این انقلاب ماندگار شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بزرگترین پیروزی انقلاب اسلامی ایران را ماندگاری آن عنوان کرد و ابراز داشت: این ماندگاریِ 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران نشان از اقتدار و پیروزی این انقلاب است؛ انقلاب اسلامی ایران چهل سال بر آرمان ها، ارزش ها و شعارهای خود پافشاری کرد و هنوز نیز این آرمان ها و شعارها وجود دارد، بلکه عمیق‌تر شده و آرمان های جدیدی نیز اضافه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این پافشاری و پایداری بر آرمان ها و ارزش ها موجب بعثت الهی و قوام شخصیتی به نظام شده، گفت: ما با 40 سالگی انقلاب، آثار و برکات و تاثیرات انقلاب را آغاز می کنیم و از امسال وارد عرصه ارائه انقلاب می شویم، همانطوری که حضرت خاتم الانبیاء(ص) 40 سال در فضای تربیت الهی قرار گرفت و در 40 سالگی تجلی پیدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به حوزه اقتصاد یکی از مهمترین نکاتی که در حوزه منظومه اقتصادی را حمایت از کالاهای داخلی دانست و گفت: مقام معظم رهبری امسال را به این نام نامگذاری کردند، چراکه اقتصاد تنها مدیریت معاش نیست، بلکه حوزه حیات انسان است؛ اقتصاد یک منظومه به هم مرتبط و یک شبکه بسیار قوی و مرتبط با همه امور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشت: حمایت از کالاهای داخلی نه تنها به معنی مصرف کردن، بلکه به معنای حمایت از این منظومه است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha