شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خانم لطفی

مدیر مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک گفت: امام جمعه فقید شهرستان آبیک همیشه به دور از تجملات در زندگی امروزی بودند وهمیشه برای طلاب ،اساتید وآحاد مردم اخلاق مدار ،صبور ودلسوز بودند.

خانم فاطمه  لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت:حجت الاسلام موسوی سالها تلاش کردند تا حوزه علمیه خواهران در این شهر راه انداززی شود که در این راه سختیها ومشقتهای فراوانی دیدند ولی خوشبختانه این حوزه با درایت این شخصیت انقلابی وحوزوی در سال 91 تاسیس که مورد استقبال طلاب خواهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: عمل و اخلاص، در خدمت مردم بودن، ساده زیستی و توجه به فقرا و درمانگان را از جمله ویژگی های برجسته مرحوم موسوی بود.

وی اظهار کرد: این عالم مجاهد در طول عمر پربرکت خود همواره به فکر مستمندان ومحرومین  بود و افتخار می کرد که دست افتاده ای را بگیرد.

خانم لطفی بیان داشت: وی از ابتدا تا آخر عمر پشتیبان انقلاب ونظام بودند وهیچوقت به خاطر منافع شخصی خلاف عقایدشان کارنکردند وهر چه بیان می کردند فقط برای دین بود.

مدیر مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک گفت: امام جمعه فقید شهرستان آبیک همیشه به دور از تجملات در زندگی امروزی بودند وهمیشه برای طلاب ،اساتید وآحاد مردم  اخلاق مدار ، صبور ودلسوز بودند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبیک تصریح کرد: در زمان حیات خود همیشه می کوشید مشکلات و گرفتاری های مردم را برطرف نماید وتمام زندگی خود را وقف مردم این شهر نمودند.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: ساده زیستی، زندگی زاهدانه و سرشار از معنویت جزء ویژگی های برجسته این عالم بزرگوار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha