جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مصلحی در ایلام

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصلحی گفت: روحانیت نقش بسیار مهمی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی، در مراسم بزرگداشت آیت‌الله محمدی نماینده اسبق ولی‌فقیه در ایلام که در مسجد حوزه علمیه صاحب‌الزمان (عج) ایلام برگزار شد، اظهار داشت: مردم استان ایلام، مردمی ولایتمدار بوده و همواره در دفاع و حفظ ارزش‌های نظام اسلامی فعال هستند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تصریح کرد: استان ایلام به سبب مرز مشترک با کشور عراق در دوران جنگ تحمیلی متحمل خسارات زیادی شد اما این از مقاومت مردم این خطه مؤمن کم نکرد.

وی افزود: استان ایلام شاهد عملیات‌های متعددی در دوران دفاع مقدس بوده که این خود یک ظرفیت بزرگ برای اردوهای راهیان نور محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصلحی خاطرنشان کرد: روحانیت در این استان نقش بسزایی را در سازماندهی مردم در دوران دفاع مقدس داشتند که برای نمونه می‌توان به خدمات ارزنده مرحوم آیت‌الله حیدری ایلامی و همچنین آیت‌الله محمدی اشاره کرد.

وی گفت: آیت‌الله محمدی امام‌جمعه اسبق ایلام ازجمله شخصیت‌های تأثیرگذار دوران دفاع مقدس بود که در بسیج نیروهای بومی و سازماندهی آن‌ها برای دفاع از نظام اسلام تلاش بسیار داشتند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه دشمن امروز درصدد ضربه زدن به‌نظام اسلامی بوده، گفت: در طول ۴۰ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی دشمنان این ملت بزرگ لحظه‌ای از کینه و دشمنی خود نسبت به ایران اسلامی کوتاه نیامده‌اند.

وی تأکید کرد: روحانیت نقش بسیار مهمی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان دارند و باید آن‌ها را باآن‌همه ایثار، فداکاری و مقاومت و ازجان‌گذشتگی آشنا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha