جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هالیوود

حوزه/ پس از تأسیس نظام جمهوری اسلامی در سال ۱۹۷۹ سال آغاز بسترسازی برای ظهور امام زمان و به ویژه از سال ۲۰۰۸ به بعد آمریکا به وسیله سازمان بزرگ فیلم سازی هالیوود با هوشمندی فراوان و به کمک زبان تصویر و با ساخت فیلم های بزرگ و خوش ساخت، مکرارا خبر از ... ۱- حضور یک بیگانه و یا حضور و قیام یک رهبر نظامی ابر تروریست ...

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مخالفت حکومت های جور و مستکبر در طول تاریخ با انبیاء و فرستادگان الهی و برنامه ریزی و انجام اقدامات فراوان اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی و ... آنان برای مخالفت و از بین بردن انبیاء و ائمه اطهار(ع) و جریان و نهضت آنان و همچنین تلاش برای از بین بردن و ممانعت از قیام امام زمان(عج) سابقه تاریخی و بسیار طولانی دارد.

در این گزارش به قسمتی از تلاش ها و اقدامات ضد امام زمان(عج) در دوران کنونی که با مدیریت آمریکا و توسط هالیوود (در حوزه فرهنگی و هنری) و با هدف جلوگیری و تعویق در زمان ظهور امام زمان(عج) انجام شده و می شود؛ اشاره خواهد شد.

قبل از پرداختن به چگونگی تأثیرگذاری آمریکا هالیوود برای ممانعت و تعویق در زمان ظهور امام عصر(عج) (در حوزه فرهنگی و هنری) و بیان گوشه ای از جزئیات اقدامات آنان در این خصوص نیاز به توضیح و تبیین چند مسئله می باشد که در ادامه خواهد آمد.

متن کامل این گزارش را دراین  پی دی اف مشاهده نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha