شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام مجتبی روحانی - امام جمعه بابل

حوزه/ حجت الاسلام روحانی با تأکید براینکه مسئولان نباید بگذارند عده ای در این کشور از فضای به وجود آمده سوء استفاده کنند، گفت: دولت باید با برنامه ریزی و تدبیر مناسب آرامش اقتصادی را به کشور بازگرداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، مسئول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل، در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان با تبریک سالروز با برکت ازدواج امیرالمومنان(ع) و حضرت زهرا(س)، گفت: این پیوند ارزشمند نمونه ای از ازدواج با برکت در تاریخ است.

وی با بیان این که متأسفانه آمار ازدواج در جامعه رو به کاهش است و خسارت های سنگینی به جامعه ما وارد می شود، افزود: با کمال تأسف برخی از جوان ها با وجود اینکه مشکل ندارند اما به ازدواج تن نمی دهند که این مسأله نیازمند بررسی و کار کارشناسی است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به این که این زندگی پربرکت امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) الگوی جوانان و زوج های جوان قرار گیرد، بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام ازدواج با امیر المومنان(ع) را بر حضرت زهرا تحمیل نکرد.

مسئول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل با بیان این که متأسفانه امروز مسأله تجرد گرایی در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: باید با راهکارهای مناسب جلوی افزایش سن ازدواج در جامعه اسلامی گرفته شود.

وی با تأکید براین که در حال حاضر یکی از مشکلات نسل جوان برای ازدواج، مسائل اقتصادی است، تصریح کرد: دولت و مجلس باید برای حل مشکلات اقتصادی جوانان فکری کنند تا زمینه ازدواج آسان و بی دغدغه جوانان کشورمان فراهم شود.

مسئول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل در بخش دیگری از سخنان خود به تأکیدات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در مبارزه با فساد در کشور اشاره کرد و گفت: مسأله مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی یک مطالبه عمومی است که باید در کشور مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین  روحانی در ادامه سخنان خود با بیان این که در کنار تدابیر اقتصادی مبارزه با فساد نیز در کشور باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد زمینه اعتماد بیشتر را در جامعه ایجاد می کند. 

امام جمعه بابل با تأکید بر این که آحاد جامعه اسلامی از مسئولان قضایی تقاضای جدی دارند که با فساد مبارزه کنند، تصریح کرد: مبارزه مسؤولان با فساد موجب دلگرمی مردم به مدیران و مسؤولان نظام می شود.

مسئول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) بابل با تأکید براین که امروز مهم ترین مطالبه مردم از قوه قضائیه برخورد قاطعانه با اخلال گران اقتصادی در کشور است، خاطرنشان کرد: برخورد قانونی و جدی مسئولان دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی موجب خشنودی مردم خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مبارزه با فساد توسط سران قوا باید جدی گرفته شود، بیان داشت: مبارزه با فساد اقتصادی، پشتیبان طرح های اقتصادی کشور و امید بخش برای مردم و هم وحدت آفرین است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسئولان نباید بگذارند عده ای در این کشور از فضای به وجود آمده سوء استفاده کنند، خاطرنشان کرد: دولت باید با برنامه ریزی و تدبیر مناسب آرامش اقتصادی را به کشور بازگرداند.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با بیان این که متأسفانه عده ای خاص از فضای ملتهب اقتصادی به وجود آمده در جهت منافع شخصی خود سوء استفاده می کنند، افزود: دولت و مسئولان ذی ربط با جلوی این سوء استفاده های اقتصادی را بگیرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha