شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی

حوزه/ همزمان با روزهای پایانی تابستان، بیش از ۱۷ هزار جلد کتب درسی سال تحصیلی ۹۷-۹۸ شمیم مهر را به مدارس علمیه خواهران یزد به ارمغان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: کتب درسی مدارس علمیه سطح دو (کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) از ابتدای شهریور آغاز شده و تا عید غدیر پایان می یابد.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد افزود: 188 عنوان جلد کتاب در مجموع  سطوح دو و سه با شمارگان 17هزار و 558 جلد به ارزش ریالی سه میلیارد و 260 میلیون و 734 ریال است.

وی خاطرنشان کرد: 71 عنوان کتاب با شمارگان 16هزار و 744 جلد کتب از 17 مدرسه علمیه خواهران فعال در تمام شهرستان های استان یزد در خواست شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد اضافه کرد: این کتاب‌ها بر اساس تقاضای مدارس علمیه خواهران که از اواخر ترم پایانی سال تحصیلی به مدیریت استان اعلام شده بود، از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران  درخواست و ارسال شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی با اشاره به تخفیف45درصدی کتب برای طلاب،یادآور شد: کار توزیع کتب سال تحصیلی، هر سال با هدف سهولت و راحتی طلاب حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد،  فراهم می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha