شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی-نماینده بیرجند در مجلس

حوزه/حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه ترامپ خواهد مرد، ولی انقلاب خواهد ماند، تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ آمریکایی را پودر می کند و هر چه قدر در این زمینه تلاش شود باز هم کم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در بازدید از ستاد کنگره 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: کارهای فرهنگی به ویژه درخصوص دفاع مقدس، آثار دراز مدت دارد.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس یکی از ارزشمتدترین فرهنگ ها در دنیا از نظر عنق و تعالی است و یک فرهنگ بی نطیری است.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بحث تهاجم فرهنگی آن چیزی که می تواند به شدت در برابر تهاجم فرهنگی بایستد و نشکند، فرهنگ دفاع مقدس است، بیان داشت: خداوند گاهی اوقات نعمت هایش را می گیرد تا انسان قدرش را بداند و لذا فرهنگ دفاع مقدس مایه حیات انقلاب و فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

حجت الاسلام عبادی متذکر شد: جوانی که با این فرهنگ آشنا شود، فرهنگ غرب را پست می داند و راحت از کنار آن عبور می کند.

وی با بیان اینکه بقیه کشورها این محتوا و فرهنگ ما را ندارند، اما کشته شدگان جنگ های خود را بسیار ستایش می کنند، گفت: باید ما نیز بیش از پیش به بیان ارزش های شهدا بپردازیم.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترامپ خواهد مرد، ولی انقلاب خواهد ماند، عنوان کرد: ما حقانیت و معنویت و گذشت و دستگیری دیگران را در فرهنگ خود داریم و فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ امریکایی را پودر می کند و هر چه قدر در این زمینه زحمت بکشید کم است.

وی تاکید کرد: باید عین خود شهدا ساده بود و از آن ها الگو گرفت و در کنگره شهدا نیز باید از همین سادگی استفاده کرد چراکه سادگی باعث خفه شدن بدخواهان می شود.
 

به شبهات کنگره شهدای استان پاسخ داده شود

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی نیز در این بازدید، اظهار داشت: پاسخ به شبهات مطرح شده در خصوص کنگره 2هزار شهید استان از جمله اقداماتی است که باید صورت گیرد.

وی افزود: متاسفانه برخی ها از بیرون کارشکنی هایی انجام می دهند و در اعتبارات در نظر گرفته شده شبهاتی مطرح می کنند، در صورتی که این گونه نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهدا کمک کردند تا پیشرفت هایی در اجرای این برنامه صورت گیرد، گفت: کنگره شهدای اهل سنت یکی از این عنایات بود که با شکوه برگزار شد.

حجت الاسلام نوفرستی اعلام کرد: از همه کسانی که در این عرصه زحت می کشند تشکر و قدردانی می کنیم و اگر کاری از دست ما برآید نیز انجام خواهیم داد، زیرا به نفع خودمان است.

وی با بیان اینکه خوشا به حال کسانی که در عرصه شهدا فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: امید است با حمایت و هدایت ها بتوانیم گام بلندی در اجرای بهتر برگزار شدن کنگره 2 هزار شهید استان برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha