جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
داداش زاده

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: دشمن متوجه پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی در جهان شده است و می‌خواهد با برجسته کردن مشکلات کشور مردم را از انقلاب دلسرد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه،حجت‌الاسلام محمد داداش زاده، شامگاه سه‌شنبه در دیدار با گروه تبلیغی منتظران مصلح اظهار داشت: آمریکا امروز عربستان را ژاندارم منطقه کرده است و کارهای تروریستی را به دست این کشور انجام می‌دهد و نمی تواند ببیند یک کشوری با قدرت اسلامی تمام توطئه‌های آنها را خنثی کرده‌است.

وی ادامه داد: حضرت امام و شهدا زحمات زیادی کشیدند تا امروز ما با عزت و افتخار چهلمین سالگرد انقلاب را جشن بگیریم و دشمن این را نمی‌خواهد و می‌خواهد اینگونه به مردم القاء کند که انقلاب کارایی نداشته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: قبل از انقلاب وضعیت تبلیغ هم مناسب نبود و طلاب از حداقل‌های تبلیغ هم محروم بودند و خیلی از روستاها فاقد روحانی بود و امروز سهولت در تبلیغ به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، حکومت اسلامی در حال بلوغ است و دشمن تلاش دارد نفُس این انقلاب را پاره کند.

وی بیان داشت: به برکت انقلاب معرفت دینی مردم افزایش یافته است و با چنگ و دندان این انقلاب را حفظ کرده‌اند و.امروز دشمن فشارهای زیادی به ملت آورده است و عده‌ای آگاه و نااگاه از درون با آنها همکاری می‌کنند دشمن به قدرت انقلاب پی برده و به همین دلیل هم فشارهای خود را افزایش داده تا با آسیب‌های اجتماعی به کشور ضربه بزند.

داداش زاده اضافه کرد: علماء و بزرگان جهت حفظ این دین زحمات زیادی کشیده‌اند و مردم قدرشناس هستند و اگر ما به وظیفه خود به صورت دقیق عمل کنیم هم تبلیغ‌هایمان ماندگارتر خواهد بود و هم مردم ارزش تبلیغ و دین را می‌دانند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: دشمن تلاش دارد با برجسته کردن مشکلات خصوصا مشکلات اقتصادی و اجتماعی، جوانان را از ادامه انقلاب دلسرد کند، در جهان فقط یک حکومت با چهارچوب اسلامی تشکیل شده است و چنین مملکتی در دنیا بجز ایران وجود ندارد و دشمن از این می‌ترسد که کشوری با تشکیلات اسلامی شکل گرفته باشد.

وی ادامه داد: حفظ انقلاب که امروز حفظ اسلام است از اوجب واجبات است، چرا که این حکومت دارای یک قدرت اسلامی است و به همین دلیل دشمن از قدرت جریان حکومت اسلامی می‌ترسد و عامل هجمه‌ها علیه اسلام قدرت روز افزون اسلام و انقلاب اسلامی است.

داداش زاده تاکید کرد: وضعیت معیشت امروز طلاب از نظر اقتصادی از اکثر مردم پایین‌تر است و طلاب جان، مال و آبروی خود را برای نظام هزینه می‌کنند تا نظام از آسیب‌ها محفوظ بماند، ما امروز در سازمان تبلیغات اسلامی تمام تلاش خود را جهت هرچه بهتر شدن امر تبلیغ به کار بسته‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha