شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کوشک

حوزه / مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه منطقه خميني شهر در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران النجیبیه کوشک گفت: كساني كه ايمان در قلب هايشان استقرار يافته و خدا آنها را تأييد كرده حزب الله هستند و حزب الله همان رستگارانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد علي شكيب، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه منطقه خميني شهر، در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران النجیبیه کوشک، به رسالت يك طلبه  اشاره کرد و گفت: براي شناخت رسالت يك طلبه و جايگاه خود بايد بدانيم در چه برهه اي از زمان زندگي مي كنيم و بدانيم چه وظيفه اي داريم، همچنين بايد قدر خود را بدانيم و درست عمل كنيم.

وی در ادامه براي تشخيص و شناخت هر چه بيشتر حزب شيطان و جايگاه آن به ترجمه آيات سوره مجادله پرداخت و یادآور شد: در آيه 14 اين سوره مي فرمايد: آيا ديديد كساني از مسلمانان كه ولايت قومي را پذيرفتند كه اين قوم را خدا غضب كرده است؟ البته نه شما از آنهاييد و نه آنها از شما و كساني غير از شما هستند، خداوند براي آنان عذاب دردناكي آماده كرده و مورد خشم خداوند قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: اين افراد به دروغ قسم مي خورند و با اين كار مي خواهند دين خود را حفظ كنند و قسم هاي خود را سپر قرار مي دهند؛ كه با اين كار راه خدا را سد مي كنند، خداوند به آنان مي فرمايد: آنان با مال و ثروت خود نمي توانند از خدا بي نياز شوند و آنان داخل شدگان در دوزخند.

حجت الاسلام شکیب خاطر نشان کرد: خداوند متعال در آيات بعدي مي فرمايد: زماني كه خداوند اينان را برمي انگيزد همگي در آتش خواهند بود هم قوم غضب شده و هم قومي كه ولايت اين قوم را پذيرفته است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه منطقه خميني شهر، اين قوم مسلمان را سعودي ها و قوم غضب شده را اسرائيل معرفي كرد و افزود: اين افراد در پيشگاه خدا باز هم قسم مي خورند، همانگونه كه در دنيا قسم مي خوردند، چون خود را آدم هاي موفقي مي دانند در صورتي كه هيچ خيري در آنان نيست و شيطان سوار گردن ايشان شده و ذكر خدا را فراموش كرده اند.

وی اذعان داشت: ترجمه آيه 22 سوره مجادله به اين مطلب نيز اشاره كرده كه در مقابل گروهي ديگر وجود دارند كه هيچ گاه نخواهيد ديد كه دوستي ميان آنان با اقوام غضب شده و دشمنان خدا و رسول وجود داشته باشد، هر چند آن قوم غضب شده از برادرانشان باشند.

وی در پایان اظهار داشت: آنان كساني هستند كه ايمان در قلب هايشان استقرار يافته و خدا آنها را تأييد كرده، اين ها حزب الله هستند و حزب الله همان رستگارانند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha