جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بردستانی معاون امور طلاب و  دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام بردستانی از برگزاری همایش روحانیون رزمنده و ایثارگر استان بوشهر خبر داد و گفت: این همایش در راستای تکریم و پاسداشت مجاهدت روحانیونی که در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس ایثارگری کردند، برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، جلسه هماهنگی برگزار همایش روحانیون رزمنده و ایثارگر استان بوشهر صبح امروز با حضور مسئول بسیج طلاب استان برگزار شد.

حجت الاسلام حامد بردستانی مسئول امور ایثارگران حوزه علمیه استان بوشهر در حاشیه برگزاری این جلسه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، گفت: این همایش در راستای تکریم و پاسداشت  مجاهدت روحانیونی که در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس ایثارگری کردند تا این انقلاب جاودانه بماند، برگزار می شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این همایش اظهار داشت: همایش روحانیون رزمنده و ایثارگر استان بوشهر روز پنجم آذر ماه سال جاری و همزمان با هفته بسیج در بوشهر با حضور تعدادی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار می شود.

مسئول امور ایثارگران حوزه علمیه استان بوشهر، تعداد رزمندگان روحانی استان را 90 نفر اعلام کرد و ابراز داشت: علاوه بر این استان بوشهر تعداد 30 شهید روحانی را در دوران دفاع مقدس تقدیم این انقلاب کرد.

حجت الاسلام بردستانی از برگزاری جلسه کمیته تکریم خانواده شهدای کنگره سرداران شهید استان بوشهر خبر داد و گفت: این جلسه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد و با توجه به رسالت حوزه علمیه یک سری ماوریت ها به حوزه علمیه ابلاغ شد که تکریم خانواده شهدای روحانی استان یکی از این ماموریت ها است.

وی، برگزاری یادواره تکریم رزمندگان روحانی استان، همکاری در برگزاری برنامه کودک و نوجوان ویژه کنگره سرداران شهید استان بوشهر، تهیه مستند از زندگی شهدای روحانی استان را از دیگر برنامه های این کمیته عنوان کرد.

گفتنی است، استان بوشهر تعداد دو هزار و 121 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha