شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پارلمان پنجاپ

حوزه/ در متن طرح محکومیت که از طرف عضو ارشد حزب "مسلم لیگ" آمده است که در روز جهانی حقوق بشر هم در فلسطین، یمن و کشمیر کشتار مردم بی گناه مسلمانان ادامه دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، همزمان با روز جهانی حقوق بشر  "حنا پرویز بت" عضو پارلمان پنجاپ و عضو ارشد حزب مسلم لیگ(شاخه نواز شریف) پاکستان طرح محکومیت کشتار مسلمانان یمن و فلسطینو کشمیر را به پارلمان ارائه کرد.

این عضو پارلمان ایالتی پنجاب در متن لایحه نوشته است: در روز جهانی حقوق بشر هم در فلسطین، یمن و کشمیر کشتار مردم بی گناه مسلمانان ادامه دارد و دولت های دو کشور هند و اسرائیل در کشمیر و فلسطین اشغالی سالها است که با جنایات خود حقوق بشر را زیر پا گذاشته اند و سازمان های بین المللی حقوق بشر هم هنوز نتوانسته اند قوانین سازمان ملل در مورد حقوق بشر را پیاده واجرا کنند.

در این طرح محکومیت آمده است که ائتلاف نظامی عربستان در یمن در حال کشتار مردم بی گناه یمن است و شورای امنیت سازمان ملل متحد و سفیران کشورهای اسلامی باید در مورد این کشتار موضع کیری کنند.

این عضو پارلمان در سخنرانی خود در پارلمان اظهار داشت: امروز پارلمان پنجاب کشتار انسانهای بی گناه و نقض حقوق بشر در یمن، فلسطین و کشمیر را به شدت محکوم می‌کند و از سازمان بین الملل می‌خواهد که در مورد حل فوری مسئله فلسطین و کشمیر اقدام کند و دولت پاکستان هم در مسئله یمن به جای اینکه از یک کشور حمایت کند باید میانجیگری کند و برای آتش بس جنگ یمن نقش ایفا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha