سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مراسم یادواره شهدای گردان ۱۰۲حضرت معصومه(س)

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه نبود عزم جدی و روحیه جهادی در برخی عناصر بدنه اجرایی کشور، مانع به ثمر نشستن تلاش ها شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در مراسم یادواره شهدای گردان 102حضرت معصومه(س) که با حضور اعضای گردان و به همراه خانواده ها در تیپ امام جعفرصادق(ع) برگزار شد،  ضمن اشاره به جایگاه برجسته شهر قم اظهار داشت : وجود نورانی حضرت معصومه سلام الله علیها که در روایات معصومین (علیهم السلام) توصیه به زیارت ایشان شده ونیز شروع نهضت اسلامی از شهر قم که بسترساز نظام اسلامی گردید ، همگی حاکی ازشأن و جایگاه رفیع قم دارد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی  افزود: بنابراین می طلبد ما قدردان نعمت همجواری حضرت معصومه (س) و زندگی د رشهر قم باشیم ودر جهت ارتقای عمرانی و فرهنگی و سیاسی این پایگاه اسلام وانقلاب کوشا باشیم .

وی در ادامه به مسائل روز اشاره کرد و افزود : مسائل اقتصادی اخیر زندگی اقشار محروم ومتوسط جامعه را دچارمشکلات بسیاری کرده است و عزم وتلاش شبانه روزی دولت و مجلس در حل این مشکلات و رسیدگی به قشر ضعیف جامعه ضروری ولازم است .

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از دولت به جهت کوتاهی در اجرای قوانین اظهار داشت  : برخی قوانین با پشتوانه ساعت ها کار علمی و کارشناسی تدوین وسپس تصویب می شود که اگر اجرایی شوند بسیاری از گره های اقتصادی گشوده می شوند ،ولی متاسفانه نبود عزم جدی و روحیه جهادی در برخی عناصر بدنه اجرایی کشور، مانع به ثمر نشستن این تلاش ها شده است .

خاطرنشان می شود جلسه آموزش همسران با سبک زندگی اسلامی و آموزش مهارتها ی همسرداری وتربیت فرزند توسط حجت الاسلام والمسلمین استاد تراشیون از دیگر برنامه های این مراسم بود .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha