شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
۹ دی در شیراز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه هزینه های سازش و نوکری بیشتر از مقاومت است، گفت: باید در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم، چراکه ایستادگی ما مرگ تدریجی آمریکا را رقم می زند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، پیش از ظهر امروز در بزرگداشت یوم الله ۹ دی، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، طی سخنانی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی تبلور جهاد کبیر امت در برابر هجمه دشمن است، اظهار داشت: ۹دی روز یاس دشمنان انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه ۹ دی رمز ماندگار انقلاب اسلامی است، افزود: مردم با تلاش های خود از قبل از انقلاب تا کنون پیشتاز بوده و در ۸۸ حماسه ای ماندگار را خلق کرده اند.

وی، ۹ دی را همیشه زنده دانست و تصریح کرد: ۹ دی متعلق به همان روز نیست بلکه هرساله پیام خود را دارد. همان طور که روز غدیر، عاشورا و دیگر روز های مهم، همیشگی و تاریخ ساز هستند، روز ۹ دی نیز مانند ۲۲ بهمن و ۱۵ خرداد تاریخ ساز است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: ملت ایران در روز ۹ دی مردم تیر خلاص به قلب دشمن زدند و بزرگترین خطر را از مقابل انقلاب برداشتند. مردم در این روز خشم انقلابی، خروش غیرت دینی و تبری را با هم به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: ۹ دی تجلی آیات فراوانی از قرآن بود از این رو باید خدا را برای تجلی ۹ دی شاکر باشیم، چرا چهل سالگی انقلاب را جشن می گیریم، در صورتی که دشمن دوست ندارد این اتفاق رخ دهد، یکی از برکات انقلاب این است که ما را از سطله حاکمان ستمگر نجات داد.

وی با تاکید بر این که در ۹ دی مردم ثابت کردند که گرفتار شبهه نمی شوند و همیشه استقامت خود را حفظ می کنند، بیان کرد: امت بدون ولایت شکست خواهد خورد، اینکه مقام معظم رهبری فرمودند فتنه ۸۸ طراحی ۱۰ ساله داشت مبالغه نبود، در سال ۸۴ مک کین در آمریکا سخنرانی می کند و می گوید ما در ایران حکومت را با جنبش سبز تغییر می دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به این که باید از فتنه ۸۸ برای فتنه جدید عبرت بگیریم، اظهار کرد: بصیرت افزایی همراه با صبر و مقاومت و روحیه انقلابی و جهادی، صلابت مردم و خشم انقلابی مردم فتنه را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که پیام ۹ دی به دشمن این بود که اگر مقابل دین مردم بایستید، مردم نیز مقابل شما خواهند ایستاد، افزود: پیام ۹ دی به مسئولان این بود که ای مسئولان و مجلس ما از شما ولایت پذیری را می خواهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: یکی دیگر از پیام های ۹ دی به مسئولان این بود از دشمنان نهراسید، ما خدا و امام زمان(عج) را داریم، چرا باید مقابل دشمن منفعل باشیم، چرا عده ای می گویند چاره ای نداریم باید چشم به بیرون داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه هزینه های سازش و نوکری بیشتر از مقاومت است، تصریح کرد: باید در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم، چراکه ایستادگی ما مرگ تدریجی آمریکا را رقم می زند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه فتنه دهه ۹۰ دشمنان این است که با فشارهای اقتصادی اراده مردم را بشکنند، ابراز کرد: هوشیاری مردم قطعا نخواهد گذاشت تا دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha