شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، با بیان این که امروز هر چه در عرصه های فرهنگی و دینی جامعه سرمایه گذاری شود باز هم کم است، گفت: در برابر هجم وسیعی از توطئه ها و هجمه های دشمن در عرصه فرهنگی، تلاش های تبلیغی و معنوی متولیان و دست اندرکاران جامعه اسلامی باید دو چندان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در نشستی با جمعی از مبلغان دینی غرب استان، تبلیغ دین را رسالت مهم انبیاء و اولیای الهی دانست و گفت: امروز و در عصر غیبت روحانیت به عنوان وارثان دین، این رسالت مهم را عهده دار هستند.

وی با بیان این که رسالت امروز مبلغان دینی بسیار سنگین تر از هر زمان دیگری است، افزود: تبلیغ صحیح دین و ارزش های الهی در جامعه موجب تقویت باورها و اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که امروز به دلیل رشد علم  و تکنولوژی، تبلیغ دین با سختی ها و مشکلات بسیاری همراه شده است، بیان داشت: مبلغان دینی باید در کنار تبلیغ سنتی از ابزار روز نیز در جهت رساندن پیام دین به جامعه بهره گیرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که فضای مجازی علیرغم همه زیان هایی که دارد می تواند یک ظرفیت مناسبی برای تبلیغ و ترویج ارزش های دینی در جامعه باشد، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت در جهت ابلاغ پیام دین بهره گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا معنویت و ارزش های دینی را در جامعه اسلامی کمرنگ کند، بیان داشت: در چنین شرایطی روحانیت به عنوان پرچم داران عرصه تبلیغ و دفاع از دین و معنویت، باید همه توان خود را در جهت نشر و گسترش معارف الهی در جامعه به کار گیرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که امروز مبلغان دینی رسالت سنگینی در برابر نسل جوان بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به این که جوانان کشورمان در معرض شدید ترین هجمه ها و آسیب های اجتماعی قرار دارند، روحانیت باید با آگاهی سازی و روشنگری مانع از تحقق توطئه دشمنان شود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که امروز دین و معنویت در جامعه اسلامی مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: همه تلاش و توان دشمن برای کمرنگ کردن و از بین بردن هویت دینی نسل جوان به کار گرفته شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز هر چه در عرصه های فرهنگی و دینی جامعه سرمایه گذاری شود باز هم کم است، بیان داشت: در برابر هجم وسیعی از توطئه ها و هجمه های دشمن در عرصه فرهنگی، تلاش های تبلیغی و معنوی متولیان و دست اندرکاران جامعه اسلامی باید دو چندان شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که با تأکید براین که روحانیت همواره مدافع حقیقی دین و ارزش های معنوی بوده است، افزود: علیرغم همه هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه روحانیت اصیل و انقلابی، این قشر اثرگذار همواره حضوری تعیین کننده در جامعه داشته است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور پررنگ و اثرگذار روحانیت در جامعه است، خاطرنشان کرد: هر چه حضور روحانیت در میان مردم پررنگ تر باشد، دشمن از نفوذ و توطئه در جامعه عقب نشینی خواهد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha