شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام امیرخانی

حوزه/ مدیر ارزیابی ونظارت معاونت آموزش حوز ه های علمیه کشور گفت: بازدید از مدارس علمیه برای رفع مشکلات و شنیدن ایده ها و نظرات اساتید وطلاب حوزه های علمیه بوده و نشانه مچ گیری نیست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام امیرخانی امروز در دیدار با معاونین و اساتید مدارس علمیه استان قزوین، گفت: نقش مدیران مدارس علمیه در جذب و پذیرش طلاب بسیار خطیر بوده و در این موضوع باید دقت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام امیرخانی خاطرنشان کرد: در رابطه با نقل و انتقال طلاب حتما آیین نامه و مصوباتی که به تصویب شورای عالی حوزه های علمیه رسیده باید اعمال شود.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: مدیران مدارس علمیه باید صبر خود را بالابرده و با مسئولین دیگر مدارس علمیه تعامل بیشتری داشته باشند.

وی به ارزیابی و نظارت بر مسئله آموزشی مدارس علمیه اشاره و بیان کرد: طبق دستور مدیریت حوزه های علمیه کشور، موضوع نظارت و ارزیابی به صورت جدی از سوی گروه های اعزامی معاونت آموزشی حوزه های علمیه، در سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و سفرهای استانی در این خصوص به خوبی انجام شده است.

حجت الاسلام امیرخانی عنوان کرد: در نظام آموزشی ابهامات و سوالاتی برای طلاب و اساتید مطرح می شود و این گروه های اعزامی می توانند در شنیدن رفع ابهامات بسیار تاثیرگزار باشند.

وی اظهار کرد: بازدید از مدارس علمیه برای رفع مشکلات و شنیدن ایده ها و نظرات اساتید و طلاب حوزه های علمیه بوده و نشانه مچ گیری نیست.

حجت الاسلام امیرخانی تصریح کرد: مسئولین واحد آموزشی باید تلاش خود را برای رفع مشکلات و ابهامات آموزشی طلاب داشته باشند.

وی ادامه داد: در نظر داریم که کلاس های آموزشی و توجیهی برای اساتید در رابطه با موضوع آموزش طلاب در استان ها و با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم برگزار نماییم که می تواند بسیار اثرگذار باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha