شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار گنجعلی

حوزه/ امروز تحولات منطقه به اراده جبهه استکبار نیست. ایران کاری کرد که نفوذ آمریکا در منطقه از بین برود و اما درمقابل درهمه فراخوان های که دشمنان برای شورش در درون کشور اعلام کردند، با شکست مواجه شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، سرهنگ اسدالله گنجعلی، امروز در نشست با اصحاب رسانه که باموضوع مجاوران کریمه مدافعان عقلیه بنی هاشم(ع)T گفت: امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم در همین رابطه دشمن همه تلاش خود را بکار گرفت تا انقلاب به چهلمین سالش نرسد.

فرمانده لشگر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) افزود: از جمله این دشمنی ها، اجرای حملات مرساد، ترورها، تحریمها، کمک های لجستیکی، واقعه گنبد، واقعه کموله، اغتشاشات، حمله شبیه خون فرهنگی و... بوده است.

وی عنوان کرد: در ظاهر این همه دشمنیها، انقلاب خسارت و شهدای زیادی داده است ولی در حقیقت ایران و نظام با این همه خسارتها،واکسینه شده و نتایج پرباری گرفته است.

گنجعلی با اشاره به دستاوردهای جنگ 8 ساله افزود: از جمله این دستاوردها، حضور پررنگ ایران در منطقه، رفتن همراه با خار و خفت امریکا از منطقه، مقاومت گروه های مقاومت در برابر ظلم و استکبار جهانی و، تشکیل ارتش چند میلیونی مردم در منطقه و... بوده است. 

فرمانده لشگر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) بابیان اینکه امروز تحولات منطقه به اراده جبهه استکبار نیست، گفت: ایران در این مدت کاری کرد که نفوذ Hمریکا در منطقه از بین برود و درهمه فراخوانهای که برای شورش در درون کشور اعلام کردند، ناامید شدند و به زودی شاهد شکست آنها خواهیم بود.

وی عنوان کرد: نباید از این همه دستاوردهای که به خاطر از جان گذشتگی شهداء و خانواده آنها و شهداء مدافع حرم ایجاد شده، به سادگی گذشت.

گنجعلی اظهارداشت: امروز شهدای مدافع حرم سفیران انقلاب می باشند و نباید از آرمانهای آنها لحظه ای عقب نشینی کرد.

فرمانده لشگر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) افزود: امروز وظیفه ما عدم غفلت از نام ویاد شهدا و زنده نگه داشت نام ویادشهداء است.

وی با اشاره به برگزاری همایش مجاوران کریمه مدافعان عقلیه بنی هاشم در12 بهمن ماه گفت: در روز قبل تلاش های زیادی از سوی مدافعین حرم برای عقب راندن داعشی در سوریه و و آزاد سازی منطقه حلب و... صورت گرفت و سرانجام در این روز تلاشها مدافعین حرم به ثمر نشست و شاهد پیروزی مدافعین درحلب بودیم. به همین و برای تقدیر از جانبازی شهداء مدافع حرم ویژه برنامه های درقم برگزارمی شود.

گنجعلی اظهارداشت: در قم 430 شهید مدافع وجود دارد که 400 نفر آن از تیپ فاطمیون و زینبیون هستند.

فرمانده لشگر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) افزود: پیروزی جبهه مقاومت پیروزی و دستاوردهای شهداء مدافع حرم در جبهه مقاومت شعار همایش مجاوران مدافعان حرم خواهد بود.

وی عنوان کرد: این همایش با 10 ویژه برنامه که ازجمله آن دیدار با مراجع وعلما، کنگره شعر مدافع حرم، همایش زندگی پشت خط، همایش کودکان، برگزاری یادواره شهداء مدافع حرم در مجتمع فرهنگی گلزار شهدا با سخنرانی سردار جلالی می باشد، برگزار  خواهد شد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha