سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
۴ نفر که نقشه حمله به مسلمانان در نیویورک را کشیده بودند، بازداشت شدند

حوزه/ چهار نفر از جمله سه مرد و یک نوجوان دبیرستانی که قصد داشتند به جامعه اسلامی شهرک اسلامبرگ در ایالت نیویورک آمریکا حمله کرده و مسلمانان را به قتل برسانند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح، چهار نفر از جمله سه مرد و یک دانش آموز دبیرستانی، به جرم توطئه برای حمله به جامعه مسلمانان شهری در ایالت نیویورک آمریکا بازداشت شدند.

مقامات روز گذشته اعلام کردنداین چهار تن پس از آن دستگیر شدند که یک دانش آموز صحبت هایی را که در مدرسه خود شنیده بود، به پلیس گزارش کرد.

برایان کولارنی، وینسنت و ترومیل و اندرو کریسل به همراه یک پسر 16 ساله که هنوز هویت وی اعلام نشده، در شهر گریس در نیویورک دستگیر شدند.

این چهار تن متهم هستند که برای بمب گذاری در شهرک اسلامبرگ در ایالت نیویورک آمریکا که در 350 کیلومتری گریس واقع شده، توطئه چیده بودند.

تحقیقات پلیس زمانی شروع شد که یک دانش آموز گزارش کرد در مدرسه خود از متهم 16 ساله شنیده که تصویر یکی از دانش آموزان را نشان داده و گفته که او شبیه تیرانداز مدرسه است.

پلیس در تحقیقاتش موفق به کشف 23 قبضه اسلحه و 3 بمب و همچنین طرح حمله این افراد شده است.

پاتریک فلان رئیس پلیس گریس با خودداری از ذکر جزئیات گفت که این افراد احتمالا حدود یک ماه برای این بمب گذاری در حال برنامه ریزی بوده اند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تحقیقات پلیس و اف بی آی در این زمینه همچنان ادامه دارد، از احتمال افزایش موارد اتهام علیه این افراد خبر داد.

لازم به ذکر است اسلامبرگ شهرکی در حدود 300 کیلومتری شمال غرب نیویورک می باشد که ساکنان آن را چند صد نفر از مسلمانان آمریکا تشکیل می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha