جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسابقه نامه ای به امام خمینی(ره)

حوزه/ فراخوان مسابقه نامه ای به امام خمینی(ره) با موضوع "دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی" از سوی گروه فرهنگی-تبلیغی حامیان ولایت شهرستان بابل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، فراخوان مسابقه نامه ای به امام خمینی(ره) با موضوع "دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی" از سوی گروه فرهنگی-تبلیغی حامیان ولایت شهرستان بابل اعلام شد.

این مسابقه برای شرکت عموم مردم و در سطح ملی آزاد بوده و علاقمندان باید نامه خود را 30 بهمن 1397 ارسال نمایند؛ همچنین از دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، معلمان، مسئولان و سایر اقشار جامعه دعوت به شرکت در این مسابقه می گردد.

نوع آثار ارسالی نوشتاری بوده و باید با فرمت های PDF یا WORD ارسال شود.

از شرایط این مسابقه: «نوشتار به صورت فارسی و بین 200 تا 300 کلمه»، «ارسال تا تاریخ مقرر»، «رعایت نکات نگارشی و مستند»، «ارتباط با پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب»، «عدم کپی برداری از نامه های دیگر» و «قید نام، نام خانوادگی، نام شهر و شماره موبایل» می باشد.

علاقمندان نامه خود را به آیدی @Hhzblbm  در پیام رسان ایتا و سروش ارسال نمایند.

برای 40 نفر از برگزیدگان جوایزی در نظر گرفته شده است که به نفر اول: 350 هزار تومان و کتب قرآنی، نفر دوم: 300 هزار تومان و کتب قرآنی، نفر سوم: 250 هزار تومان و کتب قرآنی، نفر چهارم: 200 هزار تومان و کتب قرآنی، نفر پنجم: 150 هزار تومان و کتب قرآنی و نفر ششم: 100 هزار تومان و کتب قرآنی اهدا خواهد شد.

علاقمندان جهت دریافت اخبار و اطلاعات مسابقه می توانند با مراجعه به آدرس eitaa.com/dastavordamam در پیام رسان ایتا یا آدرس sapp.ir/dastavordamam در پیام رسان سروش مراجعه نمایند.

همچنین شماره تماس 09122522938 از ساعت 9 الی 10 صبح پاسخگوی سوالات خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha