شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عابدینی

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین با تأکید بر اینکه باید به گونه‌ای کار کنیم تا شرمنده خون شهدا نشویم، تصریح کرد: شهدا از منافع مادی و دنیایی برای عزت و اعتلای کشور گذشتند و نباید اجازه دهیم به انقلاب به عنوان امانتی که در دست همه ما قرار دارد، خیانت شود و به آن آسیب برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه های دهه فجرانقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: در جلساتی که در سال‌های گذشته برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشتیم، عزیزانی در جمع ما حضور داشتند که امسال در جمع ما حضور ندارند و جای آن عزیزان خالی است.

امام جمعه قزوین در ادامه با تأکید بر اینکه باید به گونه‌ای کار کنیم تا شرمنده خون شهدا نشویم، خاطرنشان کرد: شهدا از منافع مادی و دنیایی برای عزت و اعتلای کشور گذشتند و نباید اجازه دهیم به انقلاب به عنوان امانتی که در دست همه ما قرار دارد، خیانت شود و به آن آسیب برسد.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین به آفت‌ها و آسیب‌هایی که انقلاب را تهدید می‌کند، اشاره و بیان کرد: دنیاخواهی، مقام‌پرستی، نگاه‌های حزبی و جناحی و رفیق‌بازی، آسیب‌ها و آفت‌های نگران کننده‌ای است که باید از آنها پرهیز شود تا عملکردها در عرصه تحقق آرمان‌های والای انقلاب اثرگذارتر باشد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه جلسات باید خروجی مفیدی داشته باشد، عنوان کرد: اگر جلساتی که برگزار می‌شود، خروجی روشن و مفیدی نداشته باشد، هم خودمان و هم کشور متضرر خواهد شد، زیرا برای ساعاتی که مسئولان در جلسات حضور می‌یابند، کشور متحمل هزینه می‌شود و باید این جلسات اثرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه و با عزت برگزار کنیم و بدانیم همیشه فرصت خدمت برای ما فراهم نیست و از این فرصت‌ها به گونه‌ای بهره‌برداری کنیم که در آخرت بتوانیم پاسخگوی اعمال خود باشیم.

 وی با تأکید بر اینکه باید در این ایام بسیج رسانه‌ای تشکیل دهیم، بیان کرد: بسیج رسانه‌ای در فضاهای مختلف می‌تواند نقش مؤثری در معرفی انقلاب اسلامی داشته باشد و باید برای تحقق این رسالت از فضای مجازی نیز به خوبی بهره‌برداری کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: موضوع معیشت اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد و مشاهده می‌کنیم برخی برای تأمین نیازهای روزمره دچار مشکل هستند.

 وی ادامه داد:  باید به شرافت، نجابت، صبر، استقامت، بصیرت و وفاداری مردم نسبت به انقلاب درود بفرستیم و یقین داریم، مردم اگر بدانند این شرایطی که آنها دارند، مسئولان نیز مانند آنها در گذران زندگی مشکلاتی دارند و درک مشترکی بین مردم و مسئولان وجود دارد، سخت‌ترین مشکلات را تحمل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: آن چیزی که کار را برای مردم سخت و دشوار می‌کند، رفاه‌طلبی کسانی است که مردم انتظار ندارند. تفاوت چندین و چند برابری دریافتی حقوق و معیشت مسئولانی که اصلاً نمی‌توانند درک کنند مردم در چه شرایط دشواری زندگی می‌کنند، دنیاطلبی مسئولان در قبال فقر، فلاکت و بیکاری مردم است و اینها نگران کننده است.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha