شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت‌الله جنتی

حوزه/ آیت‌الله جنتی با اشاره با آثار عظیم و دگرگون‌كننده انقلاب اسلامی بر ملت ایران به ویژه جوانان گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی فطرت انسانی را زنده كرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، به نقل از اداره كل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی، در ابتدای جلسه امروز با تبریك فرا رسیدن ایام مبارك دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی، این مقطع بی‌سابقه تاریخی كه بعید است مشابهی در آینده هم داشته باشد، چنان تحول عظیمی بر اساس معنویت و اسلام ایجاد كرد كه از جوانان زمان جهل، فساد و غفلت، انسان‌هایی عاشق ایثارگری و شهادت ساخت.

دبیر شورای نگهبان با یادآوری استقبال شكوهمند و بی‌نظیر از بنیانگذار انقلاب اسلامی تصریح كرد: این حركت الهی اسلام را زنده كرد و به سرعت به خارج از مرزها سرایت داد، به صورتیكه اكنون علاوه بر عاشقان آن پیر فرزانه در ایران اسلامی، دلباختگان امام راحل در خارج از مرزها بیشمارند.

آیت‌الله جنتی سرنگونی حركت 2500 ساله شاهنشاهی با دستان خالی و بدون امكانات مالی و تسلیحاتی را حماسه عجیبی دانست و افزود: ما باید با انجام وظیفه خود، قدردان این امانت الهی باشیم.

دبیر شورای نگهبان ایجاد روحیه دین‌مداری و احیای اسلام ناب و عدالت قرآن‌محور را از بركات این انقلاب بزرگ دانست و تأكید كرد: ما باید از این امانت بزرگ امام راحل محافظت كنیم و در این زمینه دوری از دنیاطلبی، ثروت‌اندوزی و قدرت‌طلبی ضروری است.

وی مسئولان را به جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال، فساد و گرانی توجه داد و اظهار داشت: ما باید قدردان ملت نجیب و شریف ایران باشیم كه با همه مشكلات اقتصادی و معیشتی، همچنان در دفاع از انقلاب خود استوارند.

دبیر شورای نگهبان در پایان با اشاره به شیطنت‌های جدید استكبار به ویژه آمریكا در ایجاد فتنه در كشور، گفت: دستگاه‌های تبلیغاتی به ویژه رسانه‌ها باید نسبت به این موضوع روشنگری كنند و امیدواریم این انقلاب همچنان در مسیر پیشرفت موفق باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha