شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست آیت الله اعرافی با  معاونین و کادر مدیریت حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه فارس در جلسه مدیریت حوزه استان با آیت الله اعرافی، گفت: ۴۵ مدرسه دارای شورای تهذیبی هستند که فعالیت ها را دنبال می کنند، البته برخی از مدارس عمل نمی کنند اما کارها را پیش می بریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام میثم همایی، پیش از ظهر امروز در جلسه مدیریت حوزه علمیه استان فارس که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در مصلای قدیم نماز جمعه شیراز برگزار شد، با ارئه گزارشی از فعالیت های تهذیبی حوزه استان فارس، گفت در موضوع فعالیت های تهذیبی جهادی عمل می کنیم و حتی یک برنامه با وجود مشکلات مالی تعطیل نشده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه فارس افزود: 43 مدرسه دارای شورای تهذیبی هستند که فعالیت ها را دنبال می کنند، البته برخی از مدارس به نحو عمل نمی کنند، اما کارها را پیش می بریم.

وی با بیان اینکه چشم اندازی قرآنی برای مدارس سطح استان تعریف شده، تصریح کرد: هزار و 62 نفر از طلاب را ارزیابی قرآنی کرده ایم، تا بتوانیم طرح قرآنی را به نحو مطلوبی دنبال کنیم.

وی از برگزاری دوره مشاوره  خبر داد و ادامه داد: دوره مشاوره مقدماتی برای 40 نفر برگزار و امسال نیز برای 18 نفر دوره تکمیلی برگزار می کنیم.

حجت الاسلام همایی خاطرنشان کرد: با توجه به 43 واحد آموزشی در استان داریم اما 19 نفر معاون تهذیبی رسمی در استان داریم.

وی در پایان ایجاد دسترسی به اتوماسیون اداری را برای تهذیب لازم و ضروری دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha