جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه مردم نشان داده اند حامیان خوبی برای نظام هستند، گفت: امروز باید کسانی که دل در گرو این نظام و مملکت دارند پشت تربیون بروند و از کاستی و ... سخن بگویند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی، امروز در همایش «فرهنگ سازان و اندیشه ورزان قرآنی» که با حضور خانواده های شهدا و ایثارگر سنندج برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: اکنون زمان آن رسیده که برای اداره بهتر و تغییرات مفید، مردم به جای ما سخن بگویند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه مردم نشان داده اند که حامیان خوبی برای نظام هستند، گفت: امروز باید کسانی که دل در گرو این نظام و مملکت دارند پشت تربیون بروند و از کاستی و ... سخن بگویند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: امروز کسانی که در کار فرهنگی دخیل هستند به نوعی سربازان جبهه فرهنگی محسوب می شوند.

حجت الاسلام کرمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: یکی از نقاط قوت و بی نظیر ملت ایران، داشتن فرهنگ و تمدن دیرینه و غنی است و این امر را بارها در دفاع از کیان و نظام به نمایش گذاشته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: یکی از اصلی ترین کارها و اولویت های همه ما باید دفاع از ارزش های نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد، لذا باید از کوچکترین فرصت برای ایجاد و خلق بهترین و ناب ترین فرصت ها استفاده ببریم.

حجت الاسلام کرمی در پایان سخنان خود بیان داشت: از همه دلسوزان نظام به ویژه مردم همیشه در صحنه استان کردستان دعوت می کنیم که مانند سالهای گذشته حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال داشته باشند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم جمعی از فعالان عرصه فرهنگ و رسانه در خصوص دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی سخنانی مطرح کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha