شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای حوزه خراسان جنوبی

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان خراسان جنوبی با تبیین سیاست‌های کلی خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیان، همکاری مدیران مراکز حوزوی استان را در به ثمر رساندن این امر مهم و مؤثر دانست و گفت: باید ایده های نو و خلاقانه را با قدرت همه مجموعه ها و همکاریشان برای پیشبرد اسلامی واقعی بسیج کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین جعفری راد مدیر مرکز خدمات استان خراسان جنوبی در شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: هم‌افزایی مراکز حوزوی در خدمت‌رسانی مناسب به طلاب لازم و ضروریست و برای این امر افزایش همکاری مراکز و حذف موازی کاری‌ها را از تمام مجموعه ها خواستار هستیم.

وی با تبیین سیاست‌های کلی خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیان، همکاری مدیران مراکز حوزوی استان را در به ثمر رساندن این امر مهم و مؤثر دانست و افزود: باید ایده های نو و خلاقانه را با قدرت همه مجموعه ها و همکاریشان برای پیشبرد اسلامی واقعی بسیج کنیم.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان با بیان اینکه این نشست با هدف و رویکرد خدمت بیشتر به طلاب و مبلغین برگزار شده، افزود: تشکیل جلسات منظم و هماهنگ، نیاز به یک عزم جهادی دارد که با توکل بر خدا انجام خواهد شد.
 

وی گفت: ارائه گزارش و نتایج مصوبات این کارگروه به دبیرخانه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی نیز یکی از برنامه‌های این شورا است، خواهد رسید.

انتهای خبر/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha