جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خاتمی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، قدرت موشکی را عامل اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن دقیقا یک مانور است اما امروز با چهل سال قبل متفاوت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت اللّه سید احمد خاتمی، شامگاه شنبه در بقعه امامزادگان یاسر وناصر طرقبه در حوالی مشهد، با بیان اینکه عمق شناخت حضرت فاطمه(س) برای همه مقدور نیست، گفت‌: روایت است حضرت زهرا(س) وقتی به نماز می ایستاد برای آسمانیان درخشندگی داشت.

وی با تأکید بر اینکه تنها نظام جمهوری اسلامی است که فاطمی می باشد، اظهار کرد: این امر که نظام در قدرتمندترین وضع خود به سر می برد شعار نیست و ایران در حال حاضر دارای توانایی موشکی بالایی است.

امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: ترامپ بی نظیرترین تحریم را علیه ایران به کار گرفته است و اتحادیه اروپا اعلام می کند که ایران باید موشک های بالستیک را کنار بگذارد.

وی با اشاره به ماجرای حمله تروریستی داعش به مجلس و مرقد امام خمینی(ره) گفت: بعد از این اتفاق رهبر معظم انقلاب فرمودند که داعشی ها تو دهنی محکمی خواهند خورد؛ ایران چندین موشک بالستیک به مقر فرماندهان داعش پرتاب کرد و فرماندهان آنان به درک واصل شدند.

آیت الله خاتمی افزود:‌ امروز اقتدار موشکی ایران در جهان برای ما حیاتی است و ما به دنبال انرژی هسته ای هستیم نه اینکه در پی بمب هسته ای باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در سخت ترین شرایط در چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی بر ملت تحمیل کردند، گفت: گرانی ها بی سابقه بوده و قیمت تمام جنس ها افرایش یافته است که عامل آن شیطنت های بیرونی می باشد. آمریکایی ها فروش نفت ما را به حداقل رساندند و بانک ها را تحریم کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکل نداشتن مدیریت جهادی و لزوم وجود این امر در حال حاضر، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با تدبیر خویش در برابر سیاست های آمریکا، ایجاد شورای اقتصادی و دستورجدی به قوه قضائیه درباره برخورد قاطعانه با مفسدان، در برابر دشمن ایستادند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه یکی از توطئه های ضد انقلاب از همه اکنون برای سال ۹۸ ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور است، افزود: ضد انقلاب می خواهد بر موج اعتراضات سواری کند و رسانه ضدانقلابی به بزرگ نمایی دست می زند و دشمن می خواهد از مشکلات مردم سیلی به انقلاب بزند، تا زمینه توطئه را فراهم کند.

آیت الله خاتمی با اشاره به توطئه های دشمنان و خسته شدن آنان از ایستادگی مردم، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن دقیقا یک مانور است اما امروز با چهل سال قبل متفاوت است و باید مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ برآل سعود شعار داده شود.

وی به جنایت اخیر در عربستان  و ماجرای به قتل رساندن کودک شش ساله شیعه اشاره و خاطر نشان کرد: این جنایت ها ذلت دشمنان اسلام در برابر شیعه است که صلوات و ارادت یک کودک به پیامبر(ص) و خاندان ایشان، به قتل او منجر می شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز نسبت به آینده دغدغه بیشتر است و نسل جوان از طریق فضای مجازی آگاه تر شده است، گفت: البته ضد انقلاب در فضای مجازی آلوده و شبکه های ماهوراه ای تبلیغ می کنند که انقلاب اسلامی در حال فروپاشی است در صورتی که خودشان در حال از بین رفتن هستند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha