شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز که وارد دهه پنجم از عمر پربرکت انقلاب اسلامی شده ایم، نیازمند نگرش انقلابی و حرکت در مسیر رهبری و نیز ارتقای همه جانبه کشور در جهان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز در نشست تحلیلی رسانه های استان کردستان ضمن تبریک افتخارآفرینی 22 بهمن به مردم و ملت ایران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول عمر پربرکت خود دستاوردهای شگرف بسیاری داشته است که همگان وظیفه پاسداری از این دستاوردها را بر عهده داریم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم خود، گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دست به هر حربه ای برای ساقط کردن یا منزوی کردن این نظام زده است و امروز نیز این توطئه ها را تغییر و حتی پیچیده تر کرده است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ولی با وجود این همه دشمنی، تحریم و... بازهم شاهد اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: قدرت دفاعی و موشکی ایران نسبت به سالهای نخستین انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و همین اقتدار موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی سبب رعب و وحشت دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تشکیل گروه های تکفیری ـ صهیونیستی در منطقه از سوی دشمنان و استکبار تنها به یک منظور می باشد و آن هم تضعیف قدرت و اقتدار ایران و جبهه مقاومت در خاورمیانه و جهان است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از ویژگی های هر فرد انقلابی این است که به خوبی دشمن شناس باشد و بتواند توطئه ها و دسیسه های معاندان را به خوبی تشخیص دهند هماهنگونه که ملت ایران اسلامی 40 سال است که در مقابل توطئه های دشمنان با بصیرت عمل کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: شناسایی به موقع تهدیدات از سوی امام راحل (ره) و امروز از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از عوامل برتری نظام اسلامی در مقابل دشمن است و این وجه تمایز نظام اسلامی ما با دیگر حکومت هاست.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز که وارد دهه پنجم از عمر پربرکت انقلاب اسلامی شده ایم، نیازمند نگرش انقلابی و حرکت در مسیر رهبری و نیز ارتقای  همه‌جانبه کشور در جهان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha