شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آبادی پیشه

حوزه/مسئول دفتر امور موقوفات و منابع پایدار حوزه های علمیه گفت: روحانیت در همه عرصه‌ها می‌تواند منشا خدمات بالایی در باب موقوفات باشد و فرهنگ سازی این امر توسط روحانیون میسر و ممکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد آبادی‌پیشه پیش از ظهر امروز دردیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم و آیت‌الله اعرافی که در مرکز مدیریت حوزه برگزار شد، عنوان کرد: جلسات مربوط به واقف توسط حضرات آیات جوادی آملی و سبحانی برگزار شد که در یکی از این جلسات مدیران کل اوقاف کشور حضور داشتند.

وی با تاکید بر نقش سازنده طلاب در فرهنگ سازی وقف در بین مردم افزود: روحانیت در همه عرصه‌ها می‌تواند منشاء خدمات بالایی در باب موقوفات باشد و فرهنگ سازی این امر توسط روحانیون میسر و ممکن است.

مسئول دفتر امور موقوفات و منابع پایدار حوزه های علمیه گفت: در قم در بحث موقوفات متولیان فراوانی وجود دارد و شکل اصلی استان قم در حال حاضر همین مطلب است.

در بخشی از این جلسه، مسئول ستاد اقامه نماز اداره کل اوقاف قمنیز در سخنانی بیان کرد: تصور همه در ابتدا اینگونه بود که پس از انقلاب در مراکز تصمیم‌گیری برای امور دینی کاری شود که در مورد اعزام‌های حوزوی می‌بینیم که مشکلاتی وجود دارد.

حجت‌الاسلام میرزایی تاکید کرد: اگر در مورد اعزام مبلغ مراکز مختلف دینی یک رویه ثابتی ایجاد شود، می‌توان به نتایج مطلوب و ارزشمندی دست یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha