شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین انصاری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین انصاری گفت: با پیگیری های به عمل آمده و همکاری مسئولان مربوطه علی الخصوص بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان ۲ شهید گرانقدر و گمنام یادگار دوران دفاع مقدس، در صحن مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام تدفین خواهند شد.

 حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت، با اشاره به میزبانی حوزه استان گیلان از ۲شهید گمنام، اظهار کرد: الحمدلله با پیگیری های به عمل آمده و همکاری مسئولان مربوطه علی الخصوص بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان و سرهنگ بایرامی، 2 شهید گرانقدر و گمنام یادگار دوران دفاع مقدس در صحن مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام تدفین خواهند شد.

وی افزود: برنامه های لازم جهت میزبانی باشکوه و اجرای عملیات عمرانی و آماده سازی فضای تدفین با فعالیت های جهادی همکاران مدیریت استان و مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام در حال انجام است و ان شاءالله با حضور علما و طلاب فاضل و عموم مردم انقلابی رشت، شاهد مراسم تشییعی آبرومند و در خور جایگاه این بزرگواران خواهیم بود.

 سالروز شهادت امام هادی( علیه السلام)

مدیر حوزه علمیه استان گیلان، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده پیکر پاک 2 شهید گمنام روز شنبه ۱۸ اسفند از معراج شهدای تهران به استان گیلان انتقال داده می شود و روز یکشنبه ۱۹ اسفند همزمان با سالروز شهادت امام هادی علیه السلام تشییع و در صحن مدرسه تدفین خواهند شد.

گفتنی است مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام بزرگترین مرکز آموزشی حوزوی در استان گیلان می باشد که حدود 170 طلبه در پایه های 1 تا 7 در آن مشغول به تحصیل می باشند.

لازم به ذکر است، جزئیات مراسم وداع و تشییع این 2 شهید گمنام متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha