شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مریم معین الاسلام

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) تصریح کرد: یکی از اهداف مهم دشمن در استحاله فرهنگی جامعه امروز ایرانی، تغییر در سبک زندگی بانوان است.

مریم معین الاسلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: واقعیت آن است که در مقطع حساس کنونی ، دشمن بیشترین تمرکز خود را در راستای تغییر سبک زندگی دینی جامعه و استحاله فرهنگی متوجه بانوان و زنان ایرانی کرده است.

وی افزود: هدف دشمن این است که تحت عنوان اجرای سیاست تسامح و تساهل، زنان جامعه نسبت به قید و بندهای دینی و فرهنگی و حتی گاهی عرفی نیز بی توجه و یا کم حساسیت شوند تا بعد از این مرحله بتواند گام به گام اهداف و برنامه های شوم خود را به منصه اجرا بگذارد.

مسئول موسسه علمی فرهنگی زنان منتظر همچنین با اشاره به نقش بسیار مهم و کلیدی زنان و مادران در رشد و تعالی فرهنگی جامعه و یا برعکس، سقوط و اضمحلال آن گفت: این که می بینیم دشمنان با بیشترین هزینه و سرمایه گذاری در پیِ تغییر باور و سبک زندگی بانوان جامعه هستند به این خاطر است که می خواهند نقش مادری و همسری زن ایرانی را به تدریج از میان برده و بر اساس سبک زندگی غربی به آن هویت و ماهیت جدیدی بدهند که در پازل طراحی های دشمن قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی به ویژه در مساله فرهنگ و مسایل مبتلابه آن خصوصاً در عرصه های مرتبط با زنان و دختران، جامعه ما در حال پرداخت هزینه های سنگینی است و از این منظر بدون تعارف و رودربایستی باید گفت که ما در دفاع از عرصه های فرهنگی خود گاهی دچار کم کاری هایی بوده ایم و هستیم که باید به سرعت این کم کاری ها و ضعف ها جبران شود و گرنه خسارت های بیشتری را در جنگ نرم فرهنگی متحمل می شویم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha