شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه حوزه های علمیه همانند گذشته باید در مقابل مردم سیل زده احساس تکلیف کنند، گفت: حوزویان استان در خصوص خدمت رسانی به سیل زدگان لرستان بصورت ویژه ورود کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» درکرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در جلسه نهادهای حوزوی استان کرمانشاه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به خسارات سیل اخیر و نیاز شدید مردم سیل زده لرستان به خدمت رسانی و کمک های اولیه زندگی، گفت: تک تک ما از هر تلاشی برای تسکین آلام و کاهش مصیبت سیل زدگان، خصوصا مردم غیور لرستان، نباید دریغ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه هر کدام از ما می توانیم بصورت کمک مالی چه شخصی و در قالب هدایت کمکهای مومنین مساجد و مردم کوچه و بازار، موثر باشیم، افزود: جمع آوری کمک های مالی به سیل زدگان با محوریت مساجد سطح شهر و روستاها و پای کار بودن ائمه جماعات جهت تشویق مردم در این امر خداپسندانه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اگر لزوم خدمت رسانی به مردم سیل زده لرستان منجر به تعطیلی دروس حوزه علمیه کرمانشاه شود، طلاب و اساتید به آن مناطق اعزام شوند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه باید از ظرفیت عظیم طلاب جوان مدارس علمیه از لحاظ تامین نیروی انسانی در کمک رسانی به سیل زدگان استان لرستان بصورت ویژه، هدفمند و منظم استفاده نمود، ادامه داد: تمامی نهادهای حوزوی استان با هماهنگی لازم و برنامه ریزی صحیح در خصوص اعزام مستمر به مناطق سیل زده حضور پررنگ و فعال داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه حوزه های علمیه همانند گذشته باید در مقابل مردم سیل زده احساس تکلیف کنند، گفت: حوزویان در خصوص خدمت رسانی به سیل زدگان لرستان بصورت ویژه ورود کنند.

آیت الله علما با بیان اینکه باید در حادثه سیل نسبت به سایر هموطنان، خصوصا مردم غیور لرستان انجام وظیفه کنیم، اظهار کرد: موضوع سیل و داشتن تدبیر در خصوص نقش آفرینی ما از نکات بسیار مهم و حساس است که آنچه از ما ساخته است کوتاهی نکنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از مدیران نهادهای حوزوی که با حضور خود در روستاهای حاشیه رودخانه های سیل زده با مصیبت زدگان اظهار همدردی نموده، تشکر کرد و گفت: با توجه به گستردگی سیل در مناطق  مختلف شهر و روستاهای استان که هر لحظه زندگی مردم را تهدید می کند، باید ببینیم چه کاری از ما ساخته است که انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha