جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله فلاحتی-نیروی دریایی سپاه

حوزه/ امام جمعه رشت، حرکت زشت رئیس جمهور آمریکا را موجب ارتقای جایگاه معنوی سپاه در قلوب ملت های مستضعف جهان دانست و گفت: توطئه و خباثت دشمنان انقلاب اسلامی سبب رشد و تعالی ملت ایران به ویژه سپاه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان؛ حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امروز با حضور در دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه واقع در شهر زیباکنار، تصریح کرد: سپاه محبوب همه ملت های مستضعف جهان و منفور قدرت های سلطه گر است.
 

امام جمعه رشت ادامه داد: در این ۴۰ سال هر نقشه و توطئه ای که آمریکایی ها اجرا نموده اند به شکست انجامیده و در نهایت موجب افزایش قدرت جمهوری اسلامی شده است.
 

وی، حرکت زشت رئیس جمهور آمریکا را موجب ارتقای جایگاه معنوی سپاه در قلوب ملت های مستضعف جهان دانست و خاطرنشان کرد: توطئه و خباثت دشمنان انقلاب اسلامی سبب رشد و تعالی ملت ایران به ویژه سپاه شده است.
 

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به ویژگی های نیروی مسلحِ تراز انقلاب اسلامی، برخورداری از اراده و انگیزه نقش آفرینی و مسلّح شدن به علوم و فنون روز را از اولین ویژگی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: هر فردی در هر جائی که قرار دارد مکلف به کسب دانش است و برای رشد و شکوفایی باید آن را فرا گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت تهذیب نفس تصریح کرد: گناه، خانمان سوز است و بر هر مقصدی که انسان در دنیا دنبال می کند تأثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه رشت به سالروز رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و افزود: ولایت پذیری و تبعیت از مقام معظم رهبری از ویژگی های برجسته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
 

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در پایان اطاعت از رهبری را تنها راه سامان یافتن امور جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: اطاعت پذیری و تسلیم در برابر رهبری الهی ولی فقیه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی احیا شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha