شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام حیدری کاشانی

حوزه/ بالاترین درجات الهی و رسیدن به مقام رضوان زمانی محقق می شود که جای در پای امام(ع) بگذاریم و پشت سر ولیّ خدا حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی پیش از ظهر امروز در سالروز ولادت حضرت بقیة الله الاعظم(ع) که باحضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی و اقشار مختلف مردم در مدرسه امیرالمؤمنین(ع) در قم برگزار شدف با بیان این که امام عصر(ع) ظهور می کنند تاهمه مردم به سمت خدا بروند و مخلص الی الله بشوند، گفت: برای محقق شدن این مسئله مهم لازم است مفسدان عالم، کافران و طاغوتیان برداشته شوند.

این کارشناس مذهبی بیان داشت: وقتی حضرت ظهور می کنند، این کار انجام می شود و در گام دیگر حضرت اقدام به تبلیغ و هدایت می کند.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به کمالات عالی نفسانی وسیله نیاز است و آن وسیله به تعبیر نبی مکرم اسلام(ص)، اهل بیت(ع) می باشند.

سخنران این مراسم بیان داشت: بالاترین درجات الهی و رسیدن به مقام رضوان زمانی محقق می شود که جای در پای امام(ع) بگذاریم و پشت سر ولی خدا حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی گفت: کسی که همراه با ولی خدا نباشد، تابع امام زمانش نباشد، گمراه خواهد شد و انحراف او حتمی است.

این کارشناس مذهبی افزود: اگر تمام هدف انسان رسیدن به امام(ع) باشد، این مسئله به قرآن منتهی می شود ونتیجه آن ارتباط با ولایت و مهدویت خواهد بود.

وی اظهار داشت: اگرانسان مؤمن واقعی باشد، اهل بیت(ع) برای او کافی است و یار وهمراه حضرت(ع) خواهد شد.

سخنران این مراسم بیان داشت: وجود او خیر برای عالم است و همه عالم وجود به برکت او روزی می خوردند و بقاء دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی گفت: اگر نفس های حضرت نباشد، همه برکات و رزق ها و نعمت ها از بین خواهد رفت ونور این زمین محو و خاموش می شود.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha