شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش حوزه انقلابی و منتظر

حوزه/ دبیر همایش ملی حوزه انقلابی حوزه منتظر گفت: مراسم سالروز رحلت آیت الله ایمانی به طوری رسمی پس از نماز مغرب و عشا در صحن دارالذکر حرم مطهر شاهچراغ(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مصطفی مشفقیان، ظهر امروز در نشست رسانه ای همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر با اشاره به برگزاری اختتامییه این همایش و سالروز بزرگداشت رحلت آیت الله ایمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اظهار داشت: این همایش در سالروز بزرگداشت رحلت آیت الله ایمانی پنج شنبه پنجم اردیبهشت ماه در شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شیراز از امسال میزبان برگزاری همایش ملی حوزه انقلابی حوزه منتظر به صورت سالانه است، افزود: بیش از 100 اثر به دبیر خانه این همایش ارسال شده که داوری ها در حال انجام و پنج اردیبهشت نیز از آثار برگزیده تجلیل خواهد شد.

دبیر همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر تصریح کرد: به جهت پاسداشت فعالیت های آیت الله ایمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، اختتامیه همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر هرساله در سالروز ارتحال این عالم ربانی برگزار خواهد شد.

وی به برنامه های همایش ملی حوزه انقلابی حوزه منتظر و سخنرانان آن اشاره کرد و بیان داشت: در پنج شنبه پنج اردیبهشت ماه در آغاز این همایش، آیت الله ملک حسینی و پس از آن دکتر واسطی ، حجت الاسلام والمسمین باقر زاده رئیس کرسی ازاد اندیشی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام قرائتی، به ایراد سخن نیز خواهند پرداخت.

مشفقیان عنوان کرد: مراسم سالروز رحلت آیت الله ایمانی به طوری رسمی پس از نماز مغرب و عشا در صحن دارالذکر حرم مطهر شاهچراغ(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین مراسم دیگری به مناسبت سالروز آیت الله ایمانی در مسجد رفعت قم برای آن مرحوم برگزار خواهد شد.

دبیر همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر خاطرنشان کرد: در حوزه آثار هنری سه اثر، در بین آثار پژوهشی سه اثر از سطوح عالی و سه اثر از سطوح مبتدی در صورتی که رتبه قبولی را کسب کنند برگزیده خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: آثار و مقالات ارسالی در همایش ملی "حوزه انقلابی حوزه منتظر" پس از برگزیده شدن و کسب عنوان نمایه سازی در پایگاه استنادی می شوند و جهت چاپ نشر کتاب هر دو سال یک بار انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha