جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی بهترین راه مقابله با هجمه ها و توطئه های فرهنگی دشمنان است، گفت: در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای از بین بردن هویت دینی جامعه به کار گرفته باید مفاهیم قرآنی بیش از پیش در جامعه ترویج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جلسه توجیهی چهاردهمین جشنواره مصباح الهدی و نورالهدی استان که در محمودآباد برگزار شد با اشاره به اینکه مربیان قرآنی برای ترویج سبک زندگی دینی برای خود و قرآن آموزان تلاش کنند، گفت: شخصیت انبیا در امام عصر(عج) جمع می شود و ظهور امام زمان(عج) آرزوی همه انبیا است.

وی با بیان اینکه امام سجاد(ع) در دعای ۴۷ صحیفه سجادیه دعا می کند که ما را گوش به فرمان و مطیع فرمایش امام عصر قرار دهد و کسب رضایت حضرت به عنوان تلاش ما باشد، افزود: حمایت و یاری نائب ایشان در انقلاب اسلامی ایران لازم است و انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور و وصل انقلاب امام عصر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه خودسازی، تمدن سازی و آماده سازی برای ظهور امام عصر در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اشاره شده است، گفت: تقویت نظام اسلامی باعث تقویت انقلاب امام عصر و تضعیف آن هم تضعیف انقلاب جهانی امام عصر است.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود بر ضرورت ترویج سبک زندگی و تربیت قرآنی در جامعه اسلامی تأکید کرد و افزود: در جامعه دینی همه امور و برنامه ها باید بر مبنای ارزش های دینی و معارف قرآنی باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی بهترین راه مقابله با هجمه ها و توطئه های فرهنگی دشمنان است، بیان داشت: در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای از بین بردن هویت دینی جامعه به کار گرفته باید مفاهیم قرآنی بیش از پیش در جامعه ترویج شود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد و رونق فعالیت های قرآنی در سطح کشور هستیم، افزود: تلاش ها برای گسترش روز افزون فرهنگ قرآنی در جامعه باید بیشتر شود.

 

 

         

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha