جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 نشست آیت‌الله اعرافی با شورای نهادهای حوزوی خوزستان

حوزه/ در نشست آیت‌الله اعرافی با شورای نهادهای حوزوی خوزستان، ۹ مصوبه کلان و راهبردی پیرامون مباحث آموزشی، تبلیغی و رسانه‌ای، تدوین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست شورای نهادهای حوزوی استان خوزستان با حضور ویژه آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی، برگزار شد.

در این نشست حجج‌اسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، نبی زاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، علی‌نژاد، رییس دفتر تبلیغات، کلاه کج، مدیر مرکز خدمات، رجب پور، مدیر مدارس علمیه خواهران، و استاد، مسئول بسیج طلاب استان حضور داشتند.

همچنین حجج‌اسلام و والمسلمین زمانی، معاون اجتماعی سیاسی حوزه و رجایی، مدیر طرح و برنامه حوزه‌های علمیه کشور از میهمانان ویژه این نشست بودند.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در این نشست، پس از استماع گزارش اعضای شورای نهادهای حوزوی خوزستان، پیرامون فعالیت این نهادها در حادثه سیل و خوزستان گفت: نهادهای حوزوی استان خوزستان در حادثه سیل در یک جبهه واحد و هماهنگ عمل کردند و تأثیر حضور روحانیت در کنار مردم سیل‌زده در ابعاد روحی روانی و حمایت عاطفی برجسته و مشهود است.

وی با تشکر از همه طلاب و فضلای خواهر و برادر استان خوزستان و تشکر ویژه از آیت‌الله جزایری برای حضور در عرصه خدمت گفت: حوزه علمیه خوزستان، افتخار بزرگی را در کارنامه حوزه و روحانیت ثبت کرد.

لازم به ذکر است، دست‌یابی به ۹ مصوبه کلان و راهبردی پیرامون مباحث آموزشی، تبلیغی و رسانه‌ای، دست آورد مهم و قابل توجه این نشست است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha