سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حمیدی نژاد در نشست بررسی نحوه ادامه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان

حوزه/ مسئول کمیته اقشار ستاد مردمی امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان، گفت: از طریق نمایندگان مجلس، به دنبال تصویب چند مصوبه برای حل معضلات سیل خوزستان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مهندس حمیدی نژاد، مسئول کمیته اقشار ستاد مردمی امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان، در جلسه ارائه گزارش و بررسی ادامه خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده، با اشاره به فعالیت کمیته اقشار، اظهارداشت: پس از آغاز به کار ستاد مردمی، فعالیت‌های این کمیته در سه بخش اصلی «حضور میدانی برای شناسایی و ارسال اقلام»، «حضور تخصصی مهندسین و فعالین و پیش کسوت‌ها» و «آینده‌نگری و بررسی مشکلات برای آینده» سازمان‌دهی شد.

وی از تشکیل گروه حقوقی با حضور اساتید دانشگاهی خبر داد و گفت: دعوت، حضور و بازدید نمایندگان مجلس از مناطق سیل‌زده، موجب شد تا در فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی چند جلسه ویژه سیل برگزار شود.

مسئول کمیته اقشار ستاد مردمی امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان، افزود: از طریق نمایندگان مجلس، به دنبال تصویب چند مصوبه برای حل معضلات سیل خوزستان هستیم.

حمیدی نژاد، در پایان از ضرورت توجه به اشتغال در مناطق محروم و سیل‌زده سخن گفت و تأکید کرد: باید با استمرار حضور و حمایت از مردم سیل‌زده، روحیه امید را در میان مردم زنده نگاه داشت.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha