شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 تلاوت قاریان ایرانی در مساجد پیشاور

حوزه/ همزمان با ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم همراه با اجرای گروه تواشیح «بقیةالله» قم متشکل از قاریان ممتاز کشورمان در پیشاور برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همزمان با ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم همراه با اجرای گروه تواشیح «بقیه‌الله» قم متشکل از قاریان ممتاز کشورمان در پیشاور برگزار شد.

اعضای این گروه قرآنی ضمن حضور در محفل انس با قرآن در منزل ظاهر علی شاه، وزیر اسبق بهداشت این ایالت، به اجرای برنامه قرآنی پرداختند.

برگزاری محافل قرآنی در مسجد حیات آباد، مسجد بلال، مسجد امامیه شیعیان، مسجد سید جمال الدین اسدآبادی از دیگر برنامه‌های ماه رمضان در پیشاور بود.

مفتی امان الله، امام جمعه و جماعت مسجد حیات آباد در جمع قاریان ایرانی با اشاره به وجود روابط فرهنگی میان ایران و پاکستان گفت: ایران و پاکستان برای کشورهای اسلامی مایه افتخار هستند؛ چراکه با یکدیگر روابط دوستانه و همکاری‌های مشترکی دارند.

وی از ایران به عنوان یک کشور قرآنی یاد کرد و گفت: ایران و پاکستان می‌توانند الگویی برای امت اسلامی سراسر دنیا باشند و با کمک و همیاری دو کشور دوست و برادر مدافع امت مظلوم فلسطین  و کشمیر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha