شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام فلاحی

حوزه/ مشاور تولیت آستان کریمه اهل‌بیت(س) از ورود دادستانی استان قم به رفع تخلفات برخی از اصناف تقدیر کرد و گفت: این حمایت عملی دادستانی با همراهی مجموعه انتظامی استان و انعکاس آن در رسانه‌ها توانسته در حوزه اصناف نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام صفر فلاحی ظهر امروز در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: مشکلاتی در حوزه‌های مختلف اصناف، ادارات، ظواهر شهر، بوستان‌ها، ورودی‌های شهر رسانه و فضای مجازی وجود دارد که برای رفع این مشکلات نیازمند بسیج امکانات و ظرفیت‌های موجود و حرکت‌های منسجم هستیم.

وی به آمادگی مجموعه‌هایی از جمله ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بسیج، تیپ مستقل امام صادق(ع) و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم در راستای تحقق اهداف قرارگاه ۱۹ دی استان قم اشاره کرد و افزود: امیدواریم در ادامه کار دستگاه‌های دیگر نیز به صورت جدی‌تر وارد میدان شده و تاثیرگذاری مورد نیاز را دنبال کنند.

مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تبلیغ و ترویج فرهنگ امر به معروف در راستای استفاده از ظرفیت‌های مردمی است اما اگر فقط به دنبال این هدف باشیم به نتایج مورد نظر نخواهیم رسید بلکه ما باید حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر باشیم و فعالیت‌های اجرایی را نیز دنبال کنیم.

وی از ورود دادستانی استان قم به رفع تخلفات برخی از اصناف تقدیر کرد و گفت: این حمایت عملی دادستانی با همراهی مجموعه انتظامی استان و انعکاس آن در رسانه‌ها توانسته در حوزه اصناف نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha