شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ امام جمعه بیرجند با بیان اینکه قرن ۲۱ زمان بازگشت به دیانت است، گفت: با توجه به اینکه امروز دشمن ماهیت اصلی خود را به همه نشان داده است، لذا اساتید بسیجی از این فرصت برای تبیین ماهیت استکبار جهانی برای جوانان و نوجوانان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار جمعی از اساتید استان با بیان اینکه خلقت بشر به گونه ای است که او همواره به کسب علم و دانش نیاز دارد، گفت: انسان باید همه چیز را از همین راه علم و دانش به دست آورد.

وی با بیان اینکه براساس روایات اسلامی قدرت در دست کسی است که صاحب علم و دانش است ، افزود: علم در صورتی مفید خواهد بود که ایمان ضمیمه آن باشد، وگرنه علم به تنهایی می تواند خطرناک باشد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمن همواره تلاش می کند تا جلوی رشد علمی ما را بگیرد، گفت: امروز به این دلیل که به علم جهت اخلاقی و دینی داده نشده است، به مراتب علم خاصل شده بدتر از جهل و نادانی برای برخی انسانها است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه علمی که با پرسش خداوند همراه باشد و جهت خدایی بگیرد، آن علم عبادت است، گفت: آن علمی که به جای خدمت به بشریت، بدنبال ویرانی در دنیا باشد، کفر است.

وی با اشاره به اینکه بدترین نوع بت پرستی، پرستش طاغوت است، اظهارداشت: انسان اخلاقی همواره با طاغوت مبارزه می کند و هرگز جهل و باطل طاغوت را نمی پذیرد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه چنانچه طاغوت شخصیت یک انسانی را از او  بگیرد، از او گاو شیرده خواهد ساخت، گفت: تمام این عربده کشی هایی که از سوی استکبار جهانی شاهد هستیم، نشان از افول آنها دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن برای گمراه کردن جامعه ما به ویژه نسل جوان دست به هر اقدامی می‌زند، گفت: تمام این دشمنی های دشمن دیر یا زود به پایان می رسد و بساط آنها برچیده خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه قرن 21 زمان بازگشت به دیانت است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروز دشمن ماهیت اصلی خود را به همه نشان داده است، لذا اساتید بسیجی از این فرصت برای تبیین ماهیت استکبار جهانی برای جوانان و نوجوانان استفاده کنند.

 

انتهای پیام/ ش 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha